Geplaatst 24 februari 201213 jr. Vanmiddag deze band opgenomen. Dit is een leuke compilatie. Tunes&Jingles1 Tunes&Jingles2 De beschrijving die bij de band zit:
Geplaatst 27 februari 201213 jr. Hi Vincent, Leuk deze bandjes werden te koop aan geboden door Jan van Daalen,ik heb er ook nog en stuk of 4,en de laatste die Jan uitbracht was en cassette met 60 min Reklame"s v/d de zeezenders in studio kwaliteit,heb je deze toevallig. Mart538
Geplaatst 27 februari 201213 jr. Auteur Hi Vincent, Leuk deze bandjes werden te koop aan geboden door Jan van Daalen,ik heb er ook nog en stuk of 4,en de laatste die Jan uitbracht was en cassette met 60 min Reklame"s v/d de zeezenders in studio kwaliteit,heb je deze toevallig. Mart538 Helaas niet Mart, de andere heb ik niet. Dus als je het wil aanvullen, graag. Ik heb niet veel met tunes & jingles, maar deze viel mij op omdat ik niet na een paar minuten de geluidsknop uitzette. Deze band komt overigens uit de collecie van Cas.
Geplaatst 29 februari 201213 jr. Hartelijk dank Vincent, Altijd leuk om te horen. Ik heb een vraag aan de leden......hebben jullie ook zo een moeite met downloaden met Mediafire? Het duurd erg lang voor dat ik een screen krijg met "Save Us", veel reclamen, popup sreens, try again, OOPS there s a probleem, etc etc. Ik woon in West Australia, ook bekend als WA. Hier zegt men "Wait Awhile" WA dus. Soms 20 minuten is heel gewoon en dan de volgende keer je hebt the connectie direct. Groeten al Dyo
Geplaatst 29 februari 201213 jr. Hartelijk dank Vincent, Altijd leuk om te horen. Ik heb een vraag aan de leden......hebben jullie ook zo een moeite met downloaden met Mediafire? Het duurd erg lang voor dat ik een screen krijg met "Save Us", veel reclamen, popup sreens, try again, OOPS there s a probleem, etc etc. Ik woon in West Australia, ook bekend als WA. Hier zegt men "Wait Awhile" WA dus. Soms 20 minuten is heel gewoon en dan de volgende keer je hebt the connectie direct. Groeten al Dyo Heb ik ook last van. Regelmatig duurt het een kwartier of langer om 100 Mb binnen te halen. Gelukkig heb ik meerdere pc's, maar handig is het niet. Martin
Geplaatst 29 februari 201213 jr. Auteur Raar, want ik heb nergens last van. Kan het niet het moment van de dag zijn?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.