Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ook even voorstellen

Featured Replies

Geplaatst

Mijn naam is Ronald en ik ben opgegroeid met Radio Veronica. "Gehersenspoeld" door de jingles, vind ik het nog altijd heerlijk om jingles, tunes en oude fragmenten terug te horen. Favoriet is Klaas Vaak en dan uit de tijd van het Radio Drama. Maar ook aan zijn "Ook Goede Morgen" bewaar ik goede herinneringen. Helaas had ik destijds een krakkemikkige Philips mono bandrecorder. Wel diverse opnamen gemaakt, maar die zijn niet meer terug te beluisteren. Daarom fijn om hier weer wat jeugdsentiment terug te vinden.

Geplaatst

Dag Ronald,

Stel je voor dat je bandrecorder stereo was geweest. Wij bij Veronica "waren in mono".

Welkom hier, leuk.

Juul

Dag Juul, bedankt voor het welkom (Vincent ook bedankt).

Veronica in mono, inderdaad, maar heeft vele uren luisterplezier gegeven en zeker in Den Haag (geboren en getogen) waar de ontvangst prima was.

Overigens was ik wel blij dat ik een bandrecorder kon kopen, 249 gulden was best veel geld (in 1967). Dat was flink sparen (klinkt ouderwets, maar dat gebeurde toen nog ;-) En zo kon ik toch nog het eea opnemen. Helaas zijn de banden (Philips) dermate achteruit gegaan, dat beluisteren praktisch onmogelijk is geworden. Maar gelukkig zijn er fora zoals deze waar het oude vertrouwde geluid weer beschikbaar wordt gesteld en herinneringen kunnen worden opgehaald.

Ronald.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.