Geplaatst 7 april 201213 jr. Mijn naam is Ronald en ik ben opgegroeid met Radio Veronica. "Gehersenspoeld" door de jingles, vind ik het nog altijd heerlijk om jingles, tunes en oude fragmenten terug te horen. Favoriet is Klaas Vaak en dan uit de tijd van het Radio Drama. Maar ook aan zijn "Ook Goede Morgen" bewaar ik goede herinneringen. Helaas had ik destijds een krakkemikkige Philips mono bandrecorder. Wel diverse opnamen gemaakt, maar die zijn niet meer terug te beluisteren. Daarom fijn om hier weer wat jeugdsentiment terug te vinden.
Geplaatst 7 april 201213 jr. Dag Ronald, Stel je voor dat je bandrecorder stereo was geweest. Wij bij Veronica "waren in mono". Welkom hier, leuk. Juul
Geplaatst 8 april 201213 jr. Dag Ronald, Stel je voor dat je bandrecorder stereo was geweest. Wij bij Veronica "waren in mono". Welkom hier, leuk. Juul Dag Juul, bedankt voor het welkom (Vincent ook bedankt). Veronica in mono, inderdaad, maar heeft vele uren luisterplezier gegeven en zeker in Den Haag (geboren en getogen) waar de ontvangst prima was. Overigens was ik wel blij dat ik een bandrecorder kon kopen, 249 gulden was best veel geld (in 1967). Dat was flink sparen (klinkt ouderwets, maar dat gebeurde toen nog ;-) En zo kon ik toch nog het eea opnemen. Helaas zijn de banden (Philips) dermate achteruit gegaan, dat beluisteren praktisch onmogelijk is geworden. Maar gelukkig zijn er fora zoals deze waar het oude vertrouwde geluid weer beschikbaar wordt gesteld en herinneringen kunnen worden opgehaald. Ronald.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.