Spring naar bijdragen

Veronica documentaire 1984?


Alex

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk niet voor iedereen nieuw, maar ik had deze nog niet in de verzameling.

http://www.youtube.com/watch?v=XTNCBwr1bdU

Geüpload door JANOCINEMA op 30 aug 2011

Veronica ontmoet Veronica. Henri Remmers spreekt de medewerkers van nu en van de zeezender Radio Veronica tien jaar later (na 31-08-74). Hans mondt, tineke de nooij, will luikinga, chiel montagne, henri remmers, bull verweij, lex harding, erik de zwart, bart van leeuwen, annette van trigt, jan van veen, willem van kooten, marijke benkhard, paul vasseur

JANOCINEMA heeft ook nog andere leuke video's online staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De verplaatsing van van de deze post vind ik wel wat overbodig. Het gaat hier toch grotendeels om de zeezendertijd van Veronica, vandaar ook dat ik deze in de Veronica file had geplaatst. Een BBC of ITV documentaire of item over Caroline zet je toch ook niet bij de BBC of ITV? Nu zien mensen die niets of weinig met de VOO hebben een leuke repo misschien niet op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De verplaatsing van van de deze post vind ik wel wat overbodig. Het gaat hier toch grotendeels om de zeezendertijd van Veronica, vandaar ook dat ik deze in de Veronica file had geplaatst. Een BBC of ITV documentaire of item over Caroline zet je toch ook niet bij de BBC of ITV? Nu zien mensen die niets of weinig met de VOO hebben een leuke repo misschien niet op het forum.

Alex,

Het blijft een moeilijke afwezing met 'Veronica'. Afweging voor VOO: het is een uitzending geweest van de VOO.

Het gaat over de zeezender Radio Veronica, daarom staat er ook een permanente verwijzing in de Zeezender /Veronica map. Je kan hem dus handmatig vinden via zowel de zendgemachtigde als het onderwerp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.