Geplaatst 12 april 201213 jr. Ik was 25 jaar bij "de tent" zoals wij dat noemden. De TROS dus. Dat was op 1 maart 2000. Je krijgt dan een bruto maandsalaris maar dan netto en dus moest er met een select gezelschap gegeten worden. Dat deden we in de Lage Vuursche. Een dorp vlakbij Hilversum. Ik had een aantal mensen uitgenodigd met "wie ik iets heb". "De baas betaald".............. Ik kreeg van de oud- en toenmalige collega's een scanner en een printer. Ja, ze hadden diep in de buidel getast! Eén oud Veronica collega had ik uitgenodigd maar die kwam niet opdagen hetgeen Lex Harding de opmerking deed slaken; "dan wordt het nu echt gezellig"................ Enfin, een kleine foto impressie van enkele nog steeds dierbare mensen. foto 1: Juul spreekt, foto 2: Mireille Bekooy en radio collega Chris Galjaard foto 3: Ad Bouman, Jelle Boonstra, Juul, Bob Fiering (MAC fan en TROS automatiseerder) Jack de Vries (NOB-Poster technicus) foto 1. Lex Harding, Ad Bouman (spreekt) Juul foto 2: TV 1-vandaag collega Henk Schipperheijn en kado. foto 3: Jack de Vries en Jelle Boonstra ( zal wel over jingels gaan denk ik.........)
Geplaatst 12 april 201213 jr. 25 jaar bij de zaak.... pas als ze de pensioenleeftijd flink gaan oprekken zal ik dat kunnen halen :)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.