Geplaatst 15 april 201213 jr. Heren en wellicht dames, Ik worstel even met m'n "newsreader" voor nieuwsgroepen. Ik ben "lid" van Hetnet en dat is onderdeel van KPN. Maar welke newsserver gebruiken jullie? Ik krijg het hier maar niet aan de praat. Een nwsreader heb ik wel voor m'n MAC. Juul
Geplaatst 15 april 201213 jr. Heren en wellicht dames, Ik worstel even met m'n "newsreader" voor nieuwsgroepen. Ik ben "lid" van Hetnet en dat is onderdeel van KPN. Maar welke newsserver gebruiken jullie? Ik krijg het hier maar niet aan de praat. Een nwsreader heb ik wel voor m'n MAC. Juul Ik gebruik fb1.euro.net , daarop zijn Nederlandstalige nieuwsgroepen te bekijken Hans Marijs
Geplaatst 15 april 201213 jr. Is gratis Juul, de url is fb1.euro.net en je hebt geen login gegevens nodig.
Geplaatst 15 april 201213 jr. Auteur ok Vincent, Ik ga het proberen...... Juul Hans en Vincent, Is gelukt. Ik gebruik Newswatcher, een newsreader voor de MAC. Simpel edoch doeltreffend. Ik kijk toch nauwelijks in nieuwsgroepen. Maar het werkt. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.