Spring naar bijdragen

Juni 1973


Juul

Aanbevolen berichten

Morgen is het al weer 39 jaar geleden dat op 26 juni de z.g. "Veronica debatten" in de 2e kamer plaats vonden.

Onze Adriaan heeft de archieven open getrokken en de bewaarde uitzendingen bij geschaafd. En in de beste Veronica traditie op stel en sprong de zaak op onze stream te zetten.Vanaf 13.00 uur morgen. Bijna twee dagen lang, pfffffffff, nee niet weer hé? Al die vage beloften van politici...................

Veel luister plezier dan maar. Oh ja, hier nog wat achtergrond info voor de jongelui hier.

http://www.norderney.nl/historie_1973_28.html

Overigens met veel dank voor alle mensen die wat wij niet hadden zij ter beschikking stelden.

Juul

zl12dO3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nu een paar uurtjes te luisteren naar de Norderney stream.

Opnieuw maakt zich boosheid van mij meester: Wat is Veronica en daarmee haar luisteraars

door de politiek in de maling genomen. Tegenwoordig is dat niet veel anders.

Ik heb ook nog een vraagje : Heeft iemand de Nieuwsflits-Jingle die regelmatig te horen was in een betere kwaliteit ?

Weet iemand uit welk pakket de basis kwam??

Deze bedoel ik : http://www.mediafire.com/?yugx84ef57cseg3

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nu een paar uurtjes te luisteren naar de Norderney stream.

Opnieuw maakt zich boosheid van mij meester: Wat is Veronica en daarmee haar luisteraars

door de politiek in de maling genomen. Tegenwoordig is dat niet veel anders.

Ik heb ook nog een vraagje : Heeft iemand de Nieuwsflits-Jingle die regelmatig te horen was in een betere kwaliteit ?

Weet iemand uit welk pakket de basis kwam??

Deze bedoel ik : http://www.mediafire.com/?yugx84ef57cseg3

Jan

Nog beter? Ik heb de master maar dan wil weten waarom? "De ene dienst is de andere, nietwaar?".

En hier staat ie ook Jan.

http://www.norderney.nl/historie_1973_32.html

Effe speuren hé. Zoals we bij de radiorebus zeiden;"U moet er wel wat voor doen"

(soms heb ik het gevoel of ik onze website voor "de kat z'n .........heb geschreven)

toch een groet,

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog beter? Ik heb de master maar dan wil weten waarom? "De ene dienst is de andere, nietwaar?".

En hier staat ie ook Jan.

http://www.norderney.nl/historie_1973_32.html

Effe speuren hé. Zoals we bij de radiorebus zeiden;"U moet er wel wat voor doen"

(soms heb ik het gevoel of ik onze website voor "de kat z'n .........heb geschreven)

toch een groet,

Juul

Juul,

De versie die ik heb en die je ook gehoord hebt, komt van de bewuste Norderney pagina.

En dat verhaal heb je zeker niet voor de Kat z'n Viool gemaakt.

Maar deze is kwalitatief niet goed en ik wilde hem gebruiken rond 31-08 op Transportradio voor een programma over de gebeurtenissen van die datum in 1974. Helemaal mooi zou het zijn als je alleen de basis voor mij hebt onder de tekst.

Ik ben benieuwd,

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul,

De versie die ik heb en die je ook gehoord hebt, komt van de bewuste Norderney pagina.

En dat verhaal heb je zeker niet voor de Kat z'n Viool gemaakt.

Maar deze is kwalitatief niet goed en ik wilde hem gebruiken rond 31-08 op Transportradio voor een programma over de gebeurtenissen van die datum in 1974. Helemaal mooi zou het zijn als je alleen de basis voor mij hebt onder de tekst.

Ik ben benieuwd,

Jan

Hij komt er aan Jan, in de loop van de dag. Snap je uitleg. Maar ja, kwaliteit is toch ok voor KG?

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Juul bedankt alvast! Ik ko op de uitleg nog terug

Groet,

Jan

Ja ben ik wel benieuwd naar.

Overigens wil ik je nog wel wijzen op de copyrights die op onze website staan. Wellicht was je dat ontgaan........

Maar in dit geval verleen ik je dispensatie. Want als mensen even de moeite nemen om te overleggen ben ik de beroerdste niet.

een groet,

Juul

Z41TilM9sj2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.