Geplaatst 6 augustus 201213 jr. Auteur Hallo, mijn naan is Marcel. Heb afgelopen weekend dit forum pas ontdekt. Ik kom uit Amsterdam en ben 52 jaar, mijn belangstelling ligt voornamelijk in de radiovormgeving van de jaren 80 en 90. Ben zelf bezig geweest bij div. lokale omroepen met techniek en muzieksamenstelling. Groet, Marcel
Geplaatst 6 augustus 201213 jr. Hallo, mijn naan is Marcel. Heb afgelopen weekend dit forum pas ontdekt. Ik kom uit Amsterdam en ben 52 jaar, mijn belangstelling ligt voornamelijk in de radiovormgeving van de jaren 80 en 90. Ben zelf bezig geweest bij div. lokale omroepen met techniek en muzieksamenstelling. Groet, Marcel
Geplaatst 6 augustus 201213 jr. Hartelijk welkom in het café Marcel, het is natuurlijk nooit te laat om dit café te ontdekken. Veel plezier hier. Harmen
Geplaatst 6 augustus 201213 jr. Hartelijk welkom in het café Marcel, het is natuurlijk nooit te laat om dit café te ontdekken. Veel plezier hier. Harmen
Geplaatst 24 oktober 201213 jr. Hallo, Mijn naam is John en kom uit Tilburg . ik ben 56 jaar en heb nog wekelijks een radio programma bij een vzw Radio station in Belgie van 2 uur lang, verder verzamel ik jjngles en Tunes en knutsel wat met jingles op dj gebied vindt ik Gerard Ekdom helemaal het einde !!
Geplaatst 24 oktober 201213 jr. Ja zat al vroeg aan de bar vanmogen John Welkom. S S`morgen vroeg op Vincent, Om 7:00 binnen bij mijn Baas
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.