Spring naar bijdragen

Lange uitvoering titelsong Q en Q


GKoedam

Aanbevolen berichten

Op 1.11 komt de lange versie, die indertijd ook op plaat uitkwam. Ik heb hem niet meer, maar misschien iemand anders?

Martin

Hi Martin,

Dank je voor de link. Het tweede nummer is de single van De Makkers. Dat is niet degene die ik zoek. Er schijnt een lange(re) uitvoering te zijn die door Robert Long is ingezongen voor een verzamel LP.

Groet,

Ger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1.11 komt de lange versie, die indertijd ook op plaat uitkwam. Ik heb hem niet meer, maar misschien iemand anders?

Martin

Hi Martin,

Dank je voor de link. Het tweede nummer is de single van De Makkers. Dat is niet degene die ik zoek. Er schijnt een lange(re) uitvoering te zijn die door Robert Long is ingezongen voor een verzamel LP.

Groet,

Ger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al gekeken bij B&G?

Ik heb een paar jaar geleden weer zo'n aflevering gezien, er was niet doorheen te komen.

Er is in bijna 40 jaar tijd veel veranderd...

Dank voor de tip Harm! Via B&G kwam ik bij Fonos terecht, waar ik deze LP vond:

http://www.fonos.nl/winkel/product/diverse-uitvoerenden-nieuwe-tv-toppertjes

Dit is echter ook niet de versie van Robert Long (zo op het eerste gehoor).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al gekeken bij B&G?

Ik heb een paar jaar geleden weer zo'n aflevering gezien, er was niet doorheen te komen.

Er is in bijna 40 jaar tijd veel veranderd...

Dank voor de tip Harm! Via B&G kwam ik bij Fonos terecht, waar ik deze LP vond:

http://www.fonos.nl/winkel/product/diverse-uitvoerenden-nieuwe-tv-toppertjes

Dit is echter ook niet de versie van Robert Long (zo op het eerste gehoor).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me helemaal niet voorstellen dat er een lange versie van is. (nou ja, wel een Long versie natuurlijk)

De korte uitvoering vond ik al erg genoeg. In mijn herinnering was het een eindeloze herhaling ......

Maar daar wil ik Ger zijn plezier niet mee vergallen.

Gisteravond heb ik zo'n beetje het gehele internet en ook Usenet afgestruind om het gevraagde nummer te vinden, maar helaas.

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me helemaal niet voorstellen dat er een lange versie van is. (nou ja, wel een Long versie natuurlijk)

De korte uitvoering vond ik al erg genoeg. In mijn herinnering was het een eindeloze herhaling ......

Maar daar wil ik Ger zijn plezier niet mee vergallen.

Gisteravond heb ik zo'n beetje het gehele internet en ook Usenet afgestruind om het gevraagde nummer te vinden, maar helaas.

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me helemaal niet voorstellen dat er een lange versie van is. (nou ja, wel een Long versie natuurlijk)

De korte uitvoering vond ik al erg genoeg. In mijn herinnering was het een eindeloze herhaling ......

Maar daar wil ik Ger zijn plezier niet mee vergallen.

Gisteravond heb ik zo'n beetje het gehele internet en ook Usenet afgestruind om het gevraagde nummer te vinden, maar helaas.

Rien

Hi Rien,

Maak je geen zorgen hoor. Er moet veel gebeuren voordat iemand voor mij iets vergalt:-) Dank je voor de uitvoerige zoektocht, dat waardeer ik erg. Q en Q is voor mij louter jeugdsentiment, maar ik heb wel iets met de stem van Robert Long. Ook sommige van zijn teksten vind ik grandioos. Dat was de tekst van Q en Q overigens niet:-)

Groet,

Ger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me helemaal niet voorstellen dat er een lange versie van is. (nou ja, wel een Long versie natuurlijk)

De korte uitvoering vond ik al erg genoeg. In mijn herinnering was het een eindeloze herhaling ......

Maar daar wil ik Ger zijn plezier niet mee vergallen.

Gisteravond heb ik zo'n beetje het gehele internet en ook Usenet afgestruind om het gevraagde nummer te vinden, maar helaas.

Rien

Hi Rien,

Maak je geen zorgen hoor. Er moet veel gebeuren voordat iemand voor mij iets vergalt:-) Dank je voor de uitvoerige zoektocht, dat waardeer ik erg. Q en Q is voor mij louter jeugdsentiment, maar ik heb wel iets met de stem van Robert Long. Ook sommige van zijn teksten vind ik grandioos. Dat was de tekst van Q en Q overigens niet:-)

Groet,

Ger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6413
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.