Geplaatst 16 september 201213 jr. Hallo ik ben mark fanatiek radioliefhebber in hart en nieren. Midden/kortegolf radiotechniek heeft mijn voorkeur en ben daarom ook veel te vinden op het Am forum. Favoriete zeezender is Caroline. Op dit moment ben ik bezig met het belichten van de Am kavels in ons land. Voor meer info www.marinebroadcasters.com. Groeten, Mark
Geplaatst 16 september 201213 jr. Hoi Mark, Leuk maar waar en wat is het "AM forum?" Lijkt mij leuk. Juul
Geplaatst 16 september 201213 jr. Bedankt Vincent. Ik wist al eerder van dit forum ik lees regelmatig mee. @ Juul. Het adres is www.am-forum.nl Echt een aanrader hier vind je alles over middengolf en kortegolf. Groet, Mark
Geplaatst 16 september 201213 jr. Bedankt Vincent. Ik wist al eerder van dit forum ik lees regelmatig mee. @ Juul. Het adres is www.am-forum.nl Echt een aanrader hier vind je alles over middengolf en kortegolf. Groet, Mark ik zie het, maar het piraten gehalte is nogal hoog. En die hebben niet echt mijn interesse. Ik heb meer met Omroep stations. Juul
Geplaatst 16 september 201213 jr. Klopt het piraten gehalte is daar inderdaad vrij hoog hoewel de moderators allemaal gelicentieerde zendamateurs zijn. Voor techniek kun je er prima terecht en ook niet geheel onbelangrijk de omgang met elkaar is ook prima. Zo is ook vaak de zendantenne van de Nordeney daar besproken, interessant om te zien hoe beide antennes aan boord werkten. Groet, Mark
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.