Spring naar bijdragen

Veronica - Harry van Dongen... enz


Juul

Aanbevolen berichten

Zoals ik in een andere "draadje" al schreef ben ik doende om alle reclames uit de bewaarde programma's te knippen.

Erg leuk werk, wel arbeidsintensief en tegelijkertijd hoor ik allerlei zaken die ik dan ook nog in onze dBase kan vermelden. Zo luisterde ik naar een programma van Cees van Zijveld van 21 april 1965. Cees verteld daar een aantal erg leuke bijzonder heden over de eerste jaren. Zo verteld hij over de eerste plaat die in de discotheek werd ingeboekt en ook de laatste plaat op dat moment.

En hij draaide de plaat Veronica van Harry van Dongen en verteld precies wanneer de 2e versie werd uitgebracht!. Kijk daar hebben we wat aan.

Hier dat fragment.

©Stichting Norderney

http://www6.zippyshare.com/v/22539732/file.html

En er is nog een voordeel bij het afluisteren van die oude programma's, je hoort belangrijke platen zoals Joost en Tineke en Tony Vos etc. in prima kwaliteit en volledig tik vrij. Want ze waren toen net uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.