Geplaatst 24 september 201213 jr. Ik kan de CD nergens meer vinden maar zoek alleen dit nummer als mp3, wie o wie...
Geplaatst 24 september 201213 jr. Auteur Dank je wel Juul. Fijn ook om te weten dat je 'vrienden' atijd voor je klaar staan...
Geplaatst 24 september 201213 jr. Nou, Harm. Ik moet hier eerst nog wat 'onbenullige' berichten plaatsen want anders ga je weer liggen zeiken dat de nieuwkomers hier wat te veel durven vragen en niet erg bescheiden zijn. Kijk naar jezelf, man! CD'tje zoek? Als we dat niet geloven maak je ons wel wat anders wijs zeker? In dit draadje wordt het inderdaad mooi duidelijk dat het allemaal om vriendjespolitiek draait. Hop, weeral een bericht meer... Moet dit nou echt zo?
Geplaatst 25 september 201213 jr. Nou, Harm. Ik moet hier eerst nog wat 'onbenullige' berichten plaatsen want anders ga je weer liggen zeiken dat de nieuwkomers hier wat te veel durven vragen en niet erg bescheiden zijn. Kijk naar jezelf, man! CD'tje zoek? Als we dat niet geloven maak je ons wel wat anders wijs zeker? In dit draadje wordt het inderdaad mooi duidelijk dat het allemaal om vriendjespolitiek draait. Hop, weeral een bericht meer... Moet dit nou echt zo? ?????????????????????? Ik had m'n 1000 ste posting anders voorgesteld!
Geplaatst 25 september 201213 jr. Ook dit draadje sluit ik nu, antwoord is gegeven. @Peter1: tweede en laatste keer dat je zo'n reactie post. Hier zitten we niet op te wachten.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.