Geplaatst 25 september 201213 jr. Een legendarische plugger is heen gegaan. Een erg aardig en kundig mens. In mijn Veronica tijd ( de zeezender ) was Jan samen met  de andere legendarische pluggers Ron Mol en Ron Brandsteder een prachtig trio.En hij zat regelmatig in ons zondagmiddag programma Sangria. Jan was een klasgenoot van Ron Brandsteder die destijds bij een platenmaatschappij werkte ,CBS Inmiddels was Jan al jarenlang 1 van de beste platenpluggers van Hilversum. In de zomer van 1973 deed jan, onder invloed van drank enz. een stemtest, we hebben vreselijk gelachen, natuurlijk werd het niks want aan het eind zuchte jan;"ik ga neuken". ( Sorry voor 1 keer moet dat kunnen - Juul). Die stemtest hebben we nog in ons archief gelukkig. Jan was in de Hilversumse studio's onafscheidelijk met z'n Labrador die overal toegang had. En zo is met Jan weer een "platen icoon" heengegaan. Meer over Jan: http://www.entertainmentbusiness.nl/nieuws/2012-W39/oerplugger-jan-bult-64-jarige-leeftijd-overleden
Geplaatst 25 september 201213 jr. Hij had soms een grote mond, ik ken hem ook van het uitgaansleven in Hilversum. Reed altijd in oude auto's waarmee hij zijn onafscheidelijke labrador in vervoerde! R.I.P.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.