Spring naar bijdragen

Elvis show 1966


Juul

Aanbevolen berichten

Ik was een programma uit 1966 aan het afluisteren, Draaikolk door Suhandi en hij vertelde dat hij en brief had gekregen van enkele Elvis fans die in Eindhoven de Elvis show op Veronica niet goed konden ontvangen. En daarom besloot Suhandi, hij was toen programmaleider bij Veronica, om in het middag programma draaikolk de jongens gelegenheid te geven om een Elvis show te maken. Ze deden dat kennelijk thuis op de bandrecorder.

Het waren Jan de Vries en "Phil Mountain" en als technicus Joep Schouten.

Ze kwamen uit de Kalmoesstraat in Eindhoven.

Erg leuk voor die tijd, 1966 dus, om te horen.

En ook hier vraag ik mij dan telkens af, wat zou er van de heren geworden zijn ???????

Juul

opname: © Stichting Norderney.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-3OM6L7K6SVTO.mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.