Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Centraal

Featured Replies

Geplaatst

Dit bericht zat bij de prijs die ik toen gewonnen had

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZIW47HE6IUXN.jpg

Geplaatst

We hebben wat zaterdagavonden/nachten doorgehaald met de introshow van 'Fred Zet'

Moet ik nog wel wat van op cass. hebben. Vrienden uit Delft, die we door dit programma gemaakt hebben, bezoeken we nog steeds in Spanje waar ze nu wonen.

Leuke scan. mag ik deze in het archief op internet opnemen?

Geplaatst
  • Auteur

RE: Radio Centraal

We hebben wat zaterdagavonden/nachten doorgehaald met de introshow van 'Fred Zet'

Moet ik nog wel wat van op cass. hebben. Vrienden uit Delft, die we door dit programma gemaakt hebben, bezoeken we nog steeds in Spanje waar ze nu wonen.

Leuke scan. mag ik deze in het archief op internet opnemen

Ja dat mag natuurlijk .

Ton

• 4 weeks later...
Geplaatst

Leuke scan. mag ik deze in het archief op internet opnemen?

De onvolprezen Fred Zondag, later op Lokatel Radio iedere nacht van zaterdag op zondag 35 op een rij. De introshow deed ie ook nog 1 seizoen (= 3 maanden) alleen toen heette het Gouden Fragmenten. Ik had toen de eer als winnaar uit de bus te komen. Helaas heb ik die tijd bij Centraal nooit meegemaakt.

• 3 weeks later...
Geplaatst
  • Auteur

Ik heb hier een programma van Radio Centraal de half om show van Fred Zet

Dit programma heb ik opgenomen in Leiden waar Centraal goed door kwam

Ik vraag me eigenlijk af wie er achter deze naam schuil gaat .

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-HQ4EHY3DQ66U.mp3

Geplaatst

Ik ken Fred Zet uit de tijd dat hij op zondag een programma deed op Holland Centraal (Leiden) onder zijn eigen naam Fred Zondag. Moet ergens in

de jaren 90 zijn geweest. Later is hij verhuisd naar Frankrijk. Hij woonde overigens op een woonboot genaamd Mi Amigo.

Henny

• 3 weeks later...
Geplaatst

Ik vraag me eigenlijk af wie er achter deze naam schuil gaat .

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-HQ4EHY3DQ66U.mp3

Dat zeg ik: Fred Zondag, later bij Lokatel. Mocht hij dit overigens lezen: hij heeft nog een elpee van mij (Barend Servet).

• 5 weeks later...
Geplaatst

Oproep aan oud medewerkers van Radio Centraal om iets te gaan bewerkstelligen voor volgend jaar. Rob Candy wilt daar een leuk feestje van gaan maken. meld je aan op facebook/radiocentraaldenhaag en klik: op vindt ik leuk. Wij nemen dan weer contact met jou op. Gr

Geplaatst

Oproep aan oud medewerkers van Radio Centraal om iets te gaan bewerkstelligen voor volgend jaar. Rob Candy wilt daar een leuk feestje van gaan maken. meld je aan op facebook/radiocentraaldenhaag en klik: op vindt ik leuk. Wij nemen dan weer contact met jou op. Gr

Hahaha Maurice je haalt de letters die ik wilde typen uit mijn toetsenbord greetz Andre

• 7 months later...
Geplaatst

Oproep aan oud medewerkers van Radio Centraal om iets te gaan bewerkstelligen voor volgend jaar. Rob Candy wilt daar een leuk feestje van gaan maken. meld je aan op Facebook/RadioCentraalDenHaag en klik op: vind ik leuk! Wij nemen dan weer contact met jou op. Gr

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.