Geplaatst 5 november 201213 jr. Heb ik net 45 minuten gedaan om een prachtig interview ( 160 mB ) met Brian Wilson over z'n album "I was'nt made for these times" te uploaden en dan komt zippyshare niet met een download link. Ben je 45 minuten voor bezig! Helaas heren ik zal de eerst komende dagen wel weer eens een poging wagen als ik zin heb. Ik heb nl geen snelle verbinding. Dat is dan weer een nadeel als je buiten woont , maar wel aan de rand van het bos. Ik baal dus. Juul
Geplaatst 5 november 201213 jr. Auteur Da's inderdaad balen, Juul! En geen enkele foutmelding? Nee, er gebeurde gewoon 10 minuten niks na 100 % upload. Juul
Geplaatst 6 november 201213 jr. Auteur Welnu, het is gelukt. Veel luister plezier. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-L4G7VLSQXJTL.zip Juul
Geplaatst 6 november 201213 jr. Dag Juul, Toch niet helemaal goed gegaan. De muziek staat in de zip-file, maar de interviewtracks werken niet. Misschien dat je het nog eens wilt proberen t.z.t. Dank! André
Geplaatst 6 november 201213 jr. Ik kon het bestand, zij het met wat probleempjes, wél uitpakken en beluisteren. Voor hen die het niet lukt heb ik het even opnieuw gezipped en ge-upload, wellicht werkt het dan wel. Uiteraard met dank aan Juul voor het beschikbaar stellen van dit materiaal! http://www.mijnbestand.nl/Bestand-N4P7SF6NTVOZ.zip
Geplaatst 6 november 201213 jr. Dankjewel voor de moeite René ! Heb het interview nu ook. En Juul nog bedankt voor het aanleveren van dit mooie materiaal!
Geplaatst 7 november 201213 jr. Auteur Mooi René, IK heb de hele folder gezipd maar in die folder zit nog een folder ( met de intv tracks) en daar is kennelijk iets niet goed gegaan. Ik gebruik bij m'n Mac een zip programma speciaal voor Window gebruikers omdat je bij de Mac meer zaken mee comprimeerd als Windows wil hebben. En bij dit prog. laat ie dat weg. Maar ik denk dat ik in deze situatie , folder in folder, nog een vinkje had moeten "aanvinken". Maar mooi dat René zich er over gebogen heeft. Juul
Geplaatst 7 november 201213 jr. Kan gebeuren Juul, maar het is opgelost op deze manier. En het materiaal is ontzettend leuk om te horen, da's een mooie beloning op zich :-)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.