Spring naar bijdragen

Waarschuwing: meekijkers!


Theo

Aanbevolen berichten

Gisteren ontving ik van Mediafire een bericht dat er een claim was ingediend bij hen door 20th Century Fox vanwege radio-opnamen van mij op Mediafire. De links staan bij Offshore-radio.de.

Ik heb een tegenclaim ingediend, maar vraag me af waar dit allemaal toe leidt. De bewuste items heb ik voor alle zekerheid maar even 'private' gemaakt.

Het leek me zinvol iedereen te laten weten dat er door allerlei 'rechthebbenden' of zij die menen dat te zijn, wordt meegekeken naar wat er gebeurt op sites als Mediafire e.d. Overigens is de claim niet onderbouwd met specifieke voorbeelden van schendingen van auteursrechten. Maar toch...

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren ontving ik van Mediafire een bericht dat er een claim was ingediend bij hen door 20th Century Fox vanwege radio-opnamen van mij op Mediafire. De links staan bij Offshore-radio.de.

Ik heb een tegenclaim ingediend, maar vraag me af waar dit allemaal toe leidt. De bewuste items heb ik voor alle zekerheid maar even 'private' gemaakt.

Het leek me zinvol iedereen te laten weten dat er door allerlei 'rechthebbenden' of zij die menen dat te zijn, wordt meegekeken naar wat er gebeurt op sites als Mediafire e.d. Overigens is de claim niet onderbouwd met specifieke voorbeelden van schendingen van auteursrechten. Maar toch...

Theo

Heb enige maanden terug een soortgelijks bericht gehad maar dan over bestanden die op 4shared stonden.

vr gr

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een algemeen berichten ze steekproefgewijs en automatisch,. Mediafire is gratis door de reclame die ze verkopen, dus de kosten voor auteurs rechten zijn gedekt. Mocht er iets echt aan de "hand" zijn dan verwijdert mediafire alleen het bestand voor de zekerheid, maar wil je het perse online laten staan voor een ieder die het wil downloaden hoef je alleen de bestandsnaam te veranderen en het staat weer online.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het gebruik van Mediafire gratis is, betekend toch niet dat voor het aangebodene auteursrechten zijn betaald?

Nee natuurlijk niet, er worden helemaal geen auteursrechten betaald door Mediafire.

Wel zijn de div Cyberlockers iets voorzichtiger geworden met bestanden (voor de vorm?) sinds het aanpakken van MegaUpload ( Kim Dotcom)

door o.a. de FBI.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.