Geplaatst 17 augustus 20178 jr. Hallo BertuZ, Naar aanleiding van je e-mailverzoek hierbij opnieuw de posters Deel 1 en 7 van de Beatles. Met dank aan eerdere aanbieders. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst 2 juni 20197 jr. Ergens iets gemist hier en kwijt in mijn pc deel 1 en deel 7 wie o wie is zo aardig om deze twee nog eens aan te bieden . Groet Jaap
Geplaatst 3 juni 20197 jr. 4 uur geleden zei Jaap De Vries: Ergens iets gemist hier en kwijt in mijn pc deel 1 en deel 7 wie o wie is zo aardig om deze twee nog eens aan te bieden . Groet Jaap Hoi Jaap, ik heb ze wel ergens maar moet ze even van een hd halen die niet meteen beschikbaar is! Dus met andere woorden even geduld. Bij deze: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 3 juni 20197 jr. bewerkt door PowerMusic
Geplaatst 3 juni 20197 jr. PowerMusic bedankt voor het snelle reageren en mooie aanbod ...Dat is lekker wakker worden . Groet Jaap
Geplaatst 3 juni 20197 jr. 11 uur geleden zei Jaap De Vries: PowerMusic bedankt voor het snelle reageren en mooie aanbod ...Dat is lekker wakker worden . Groet Jaap Graag gedaan hoor!
Geplaatst 11 januari 20206 jr. Alle links naar deel 1 en 7 zijn verlopen, is er iemand die deze 2 zou willen uploaden? alvast mijn hartelijke dank!
Geplaatst 12 januari 20206 jr. In de herhaling. 1981 01-15 1900-2000 TomMulder – Poster – BeatlesStory – Deel01 – TROS-H3 Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 1981 02-26 1900-2000 TomMulder – Poster – BeatlesStory – Deel07 – TROS-H3 Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.