Geplaatst 12 januari 201312 jr. Deze week was het 40jaar geleden dat de eerste uitzending was van DikvMekaar. Radiomakers Ferry de Groot , Andre van Duin kijken terug op 40jaar DikvMekaarshow. Verder kijkt Ferry de Groot terug op zijn tijd bij NOS langs de lijn. Andre van Duin praat over de serie Animal Crackers. Een groet janV
Geplaatst 12 januari 201312 jr. Laat maar, ik zie het al. Ik heb deze opgenomen van DAB voor ClubDVM. En daar komt hij dus vandaan.
Geplaatst 12 januari 201312 jr. Auteur Vincent ik ben lid van de Dvm club daar heb ik het vandaan. janV
Geplaatst 12 januari 201312 jr. Deze ga ik zo even luisteren. Een kennis van me luisterde zondag ook mee en die kwam tot de conclusie dat de Groot dus nooit een stemmetje maakte, maar zo gewoon spreekt. Nou naar 40 jaar is het kwartje toch gevallen. vr.gr.anne
Geplaatst 15 januari 201312 jr. Deze ga ik zo even luisteren. Een kennis van me luisterde zondag ook mee en die kwam tot de conclusie dat de Groot dus nooit een stemmetje maakte, maar zo gewoon spreekt. Nou naar 40 jaar is het kwartje toch gevallen. vr.gr.anne Dit vind ik nu humor.................... Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.