Geplaatst 19 januari 201312 jr. Ik zoek de instrumentale B-zijde van de single What Difference Does It Makes van Earth & Fire (1976) en Kom Achter Je Ramen Vandaan van een koor onder leiding van Harry de Groot (1975). Kan iemand mij helpen?
Geplaatst 19 januari 201312 jr. Deze combinatie komt me erg bekend voor (...) Ik heb dit in mijn archief alleen kan ik er nu niet bij omdat het op DAT staat. Ik wil niemand aan het werk zetten maar je kunt het vragen aan Douwe, die heeft een kopie.
Geplaatst 20 januari 201312 jr. Auteur Dank je Peter, alleen wil Mediafire niet meewerken: Permission Denied.
Geplaatst 20 januari 201312 jr. Deze combinatie komt me erg bekend voor (...) Ik heb dit in mijn archief alleen kan ik er nu niet bij omdat het op DAT staat. Ik wil niemand aan het werk zetten maar je kunt het vragen aan Douwe, die heeft een kopie. Ik kijk later vandaag even. Eerst nu naar de tempel en vanmiddag onze dochters uit Rotterdam op visite weather permitting. Douwe
Geplaatst 20 januari 201312 jr. Wordt trouwens hier nog genoemd: http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-1265.html Nederlandse Invaliden Sportbond (NIS) - Kom achter je ramen vandaan (RVS/1975), onwaarschijnlijke kandidaat voor een tune, en toch…. De plaat werd gemaakt voor een actie van de Nederlandse Invaliden Sportbond, de NIS, het gelegenheidskoortje werd gedirigeerd door Harry de Groot. Het B-kantje werd instrumentaal en de tune van Kassa van Peter van Dam en Michelle bij Mi-Amigo - de muziek uit dat midden-rifje van de plaat was trouwens weer deels geleend van het middenstuk op de eerste kant van de LP Song of the marching children van Earth & Fire. Ook gratis afgestaan. Bron: Jelle Boonstra. Tot nu toe stond het nummer onder de lijst met als uitvoerende: Harry de Groot, welke dus verwijderd kan worden. (Bron: Jelle Boonstra). vr.gr.anne
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.