Geplaatst 3 februari 201312 jr. Ook deze foto's komen uit de verzameling van Bob Bootsma. De Norderney achter het Centraal Station in Amsterdam, afgemeerd naast een boot met suikerbieten. Zelf geeft hij aan dat dit eind 1975 moet zijn geweest. De negatieven waren helaas echt zwaar beschadigd, maar ik heb er een paar zo goed en zo kwaad als het gaat opgeknapt. De jongen achter de mengtafel is waarschijnlijk de zoon van de Pierbeheerder. De Jongeman voor het schip is Bob zelf. Photo's of The Norderney behind Amsterdam CS in 1975 - -
Geplaatst 3 februari 201312 jr. Ik denk dat dit beelden zijn van Sail Amsterdam, toen lag de Norderney achter het Centraal. Groet Hans
Geplaatst 3 februari 201312 jr. Auteur Dan is het wel erg rustig voor Sail. Het was eind 1975, maar niet met Sail.
Geplaatst 4 februari 201312 jr. Dan is het wel erg rustig voor Sail. Het was eind 1975, maar niet met Sail. Inderdaad eind 1975. Ik heb min of meer dezelfde foto's gemaakt destijds. Douwe
Geplaatst 4 februari 201312 jr. Ik heb hier nog een foto die ooit is gemaakt door mijn buurman die toen op de binnenvaart zat De Norderney bij het centraal station http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PC8BUDRVXM84.jpg
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.