Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Buddy Greco - I'm sorry for you

Featured Replies

Geplaatst

Zit ik nogmaals naar een opname van Britain Radio te luisteren en hoor ik diverse leuke platen voorbij komen die ik allemaal heb kunnen dowloaden.

Behalve eentje : Buddy Greco - I'm sorry for you my friend. (oorspronkelijk Hank Wiliams)

Wie kan mij deze opname bezorgen ?

Rien (die al de hele middag bezig is met de computers van de kinderen ...)

Geplaatst

En heel even dacht ik je blij te kunnen maken Rien, maar op die ene cd die ik van de man heb, staat niet de gezochte.... Wel moet ik ergens de Williams versie hebben, maar ja...die zoek je niet...sorry..

Geplaatst
  • Auteur

Fred, ik dacht ook het nummer wel even te vinden. Op geen enkele cd was het terug te vinden.

Maar bedankt voor de moeite.

Rien

Aanvulling : Intussen heb ik ontdekt dat het nummer op de lp "Modern sounds of Hank Williams" staat (1964).

Deze lp wordt zo af en toe aangeboden, maar ik heb geen platenspeler meer en wie zegt mij dat die plaat nog goed is ?

Dus op zoek naar een betaalbare cd opname ....

• 8 months later...
Geplaatst
  • Auteur

We zijn al veer vele maanden verder en intussen heb ik een goede persing te pakken gekregen !

Nooit op CD uitgekomen, tenminste niet dat ik kon vinden, en nu zelf gedigitaliseerd via mijn Pro-ject Debut platenspeler.

Buddy Greco - Im sorry for you my friend (bossanova ?) : http://www43.zippyshare.com/v/48994248/file.html

Rien, die weer geniet van deze jaren zestig opname.

P.S. Op deze elpee staat een nummer waar je zo een jingle uit zou kunnen knippen. Het klinkt alsof het bij Pams vandaan komt.

• 4 weeks later...
Geplaatst
  • Auteur

Het heeft weer even geduurd, want ja ..... druk, druk, druk en dan doe je 's avonds niet veel meer.

Intussen ben ik begonnen om alle andere nummers van deze elpee te digitaliseren en één nummer blijf ik maar draaien.

Het nummer dat zo uit de PAMS stal lijkt te komen en lijkt op de Sonowalz, met een vleugje What'd I say - van Ray Charles.

Buddy Greco - I ain't got nothing but time : http://www75.zippyshare.com/v/75970663/file.html

Rien, die vandaag een hele zware dag had maar zich er weer (wild) doorheen sloeg.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.