Spring naar bijdragen

Buddy Greco - I'm sorry for you


rien1959

Aanbevolen berichten

Zit ik nogmaals naar een opname van Britain Radio te luisteren en hoor ik diverse leuke platen voorbij komen die ik allemaal heb kunnen dowloaden.

Behalve eentje : Buddy Greco - I'm sorry for you my friend. (oorspronkelijk Hank Wiliams)

Wie kan mij deze opname bezorgen ?

Rien (die al de hele middag bezig is met de computers van de kinderen ...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fred, ik dacht ook het nummer wel even te vinden. Op geen enkele cd was het terug te vinden.

Maar bedankt voor de moeite.

Rien

Aanvulling : Intussen heb ik ontdekt dat het nummer op de lp "Modern sounds of Hank Williams" staat (1964).

Deze lp wordt zo af en toe aangeboden, maar ik heb geen platenspeler meer en wie zegt mij dat die plaat nog goed is ?

Dus op zoek naar een betaalbare cd opname ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

We zijn al veer vele maanden verder en intussen heb ik een goede persing te pakken gekregen !

Nooit op CD uitgekomen, tenminste niet dat ik kon vinden, en nu zelf gedigitaliseerd via mijn Pro-ject Debut platenspeler.

Buddy Greco - Im sorry for you my friend (bossanova ?) : http://www43.zippyshare.com/v/48994248/file.html

Rien, die weer geniet van deze jaren zestig opname.

P.S. Op deze elpee staat een nummer waar je zo een jingle uit zou kunnen knippen. Het klinkt alsof het bij Pams vandaan komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Het heeft weer even geduurd, want ja ..... druk, druk, druk en dan doe je 's avonds niet veel meer.

Intussen ben ik begonnen om alle andere nummers van deze elpee te digitaliseren en één nummer blijf ik maar draaien.

Het nummer dat zo uit de PAMS stal lijkt te komen en lijkt op de Sonowalz, met een vleugje What'd I say - van Ray Charles.

Buddy Greco - I ain't got nothing but time : http://www75.zippyshare.com/v/75970663/file.html

Rien, die vandaag een hele zware dag had maar zich er weer (wild) doorheen sloeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.