Geplaatst 12 februari 201312 jr. Heeft iemand toevallig een programmaschema van Veronica uit oktober, november of december 1969? Ik kreeg een mailtje van Skyseth (onze Franse zeezenderfan) over een 'radiodrama' van Klaas Vaak uit november 1969, die opvallend genoeg vroeg op de (zondag)avond werd uitgezonden, om zeven uur. (Een opname van de club.) Ik vroeg me af of dat programma in de schema's is terug te vinden, en of het inderdaad 'Radiodrama' wordt genoemd. Paul
Geplaatst 12 februari 201312 jr. Dank je Vincent! Ik vermoedde het al: dat uurtje Klaas werd ingevoerd toen de Amerikaanse top 100 naar de middag ging. In Parijs kon je Veronica op 192 alleen tussen 1800 en 2000 ongestoord ontvangen, dus dat was de kennismaking van Skyseth met zijn favoriete Nederlandse deejay. Hier de bedoelde opname: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QGBI3JTDLHO3.mp3
Geplaatst 12 februari 201312 jr. Twee uur Gaston Huijsmans op de zondagen in December 1969 en geen Jukebox? Heb net even op de site van de Stichting Norderney gekeken voor programmaschema's uit 1970/1971 en toen dus ook Gaston twee uur achter elkaar van 17.00 uur tot 19.00 uur! Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.