Geplaatst 2 maart 201312 jr. kan mij helpen aan de afsluit jingle van de avondspits.??? met het intro van kerry lifgren (mask of the great deciever) en het "riedeltje" op het eind.
Geplaatst 2 maart 201312 jr. Hier is die,plezier ermee. Dirk http://www15.zippyshare.com/v/48660759/file.html
Geplaatst 3 maart 201312 jr. Auteur Alweer een aanvulling op mijn kleine collectie. Mijn hartelijke dank hiervoor Dirk.
Geplaatst 3 maart 201312 jr. Auteur Alweer een aanvulling op mijn kleine collectie. Mijn hartelijke dank hiervoor Dirk.
Geplaatst 5 maart 201312 jr. Je had jaren voor deze eindtune een andere, iets met een harde drumpartij en 'yeah' er in. Heeft iemand die?
Geplaatst 5 maart 201312 jr. Je had jaren voor deze eindtune een andere, iets met een harde drumpartij en 'yeah' er in. Heeft iemand die?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.