Geplaatst 20 maart 201312 jr. Auteur Vanavond bij Pauw en Witteman aandacht voor de moord op Bart van der Laar in "Hillywood". En dat was zo'n 31 jaar geleden. Bart was toch dj bij een zeezender? Wat ik wel weet is dat ik Bart heb meegemaakt omdat hij een collega was van mijn echtgenote bij de platenmaatschappij. En ja, ook mijn echtgenote is toen uitgebreid verhoord. Ook weet ik nog dat Derk Sauer ( toen hfd red. Nieuwe Revue nu media-tycoon) een boek wilde schrijven en alle mensen uit de buurt van Bart heeft geinterviewd. Hij was met z'n cassetterecorder en opschrijf blokje een hele avond bij ons thuis in Bunschoten. Het boek is er nooit van gekomen. En ik begrijp nu dat de echte moordenaar ook nooit gevonden is. De moord vond plaats in een straat-laan vlak achter waar Radio 538 zit-zat. Hier een bericht over de zaak. http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/3412586/2013/03/20/Showbizzmoord-mogelijk-nieuwe-dwaling.dhtml
Geplaatst 20 maart 201312 jr. Vanavond bij Pauw en Witteman aandacht voor de moord op Bart van der Laar in "Hillywood". En dat was zo'n 31 jaar geleden. Bart was toch dj bij een zeezender? Wat ik wel weet is dat ik Bart heb meegemaakt omdat hij een collega was van mijn echtgenote bij de platenmaatschappij. En ja, ook mijn echtgenote is toen uitgebreid verhoord. Ook weet ik nog dat Derk Sauer ( toen hfd red. Nieuwe Revue nu media-tycoon) een boek wilde schrijven en alle mensen uit de buurt van Bart heeft geinterviewd. Hij was met z'n cassetterecorder en opschrijf blokje een hele avond bij ons thuis in Bunschoten. Het boek is er nooit van gekomen. En ik begrijp nu dat de echte moordenaar ook nooit gevonden is. De moord vond plaats in een straat-laan vlak achter waar Radio 538 zit-zat. Hier een bericht over de zaak. http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/3412586/2013/03/20/Showbizzmoord-mogelijk-nieuwe-dwaling.dhtml
Geplaatst 20 maart 201312 jr. Ach, soms is het beter om je 'neus' niet in bepaalde zaken te steken...
Geplaatst 20 maart 201312 jr. Ach, soms is het beter om je 'neus' niet in bepaalde zaken te steken...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.