Spring naar bijdragen

september 1980 - VOO - Muziek terwijl u werkt


Vincent

Aanbevolen berichten

Weer een MTUW cassette bandje gevonden, niet al te best van kwaliteit, maar Hans is wel op dreef. Ik kreeg een welhaast behaaglijk goevoel bij het beluisteren, al is een Koos A niet echt aan mij besteed, toch kon het eea mij na al die jaren bekoren.

Het etiketje aan 1 kant van de tape is verdwenen, en het andere zo aangevreten door vocht e.d. dat ik net op tijd ben om het kleinood in mp3 om te zetten voor het nageslacht..... Per abuis ben ik begonnen met opnemen van kant b, al komt dat wel goed uit, want ik durf de band niet meer voor of achteruit te spoelen. Dus kant a volgt weldra.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-TUBHNH6WWW8H.mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als beloofd, kant a, dus Hans vanaf 9 uur. (hoort bij bovenstaande link) Mocht iemand de jingle Veronica komt naar je toe deze zomer, aan de kop van deze MTUW hier of daar hebben, dan hou ik me om nostalgische redenen aanbevolen!

Hans duikt een slijterij in, en verklapt passant hoe je een Sangria kan maken, en als hij een fruitboer de platen laat afkondigen, verlang je destemeer terug naar dit programma!

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-HFBSMFJCH38U.mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Door het heerlijke weer maar weer eens een cassette om gezet naar een mp3, het is kant b van een bandje met erop het jaartal 1986 geschreven. Kant a blijkt vol te staan met losse liedjes, dus die laat ik achterwege. We horen aanvankelijk een promo door Gea (?) en Peter Teekamp, dan een stukje MTUW, gevolgd door een fragment TIDT door Bart en dan weer MTUW. Kennelijk vond ik TIDT die woensdag in 1986 zo leuk dat ik een stukje MTUW overspoelde....

Als altijd, het geluid is niet in top conditie....:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QHBFXHK6DA36.mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6411
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jankwarts
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.