Geplaatst 29 maart 201312 jr. Mediafire heeft de vrije limit op eens en zonder waarschuwing tot 10gb vrij teruggezet. Op dit moment staat er dus zo'n 23 Gb teveel. Het kan dus zijn dat oude files nu niet meer beschikbaar zijn. Eerst zal ik behoorlijk moeten gaan snijden in de files die er nu nog op staan. Dus voor ik daarmee aan de gang ga nog even de mogelijkheid nog wat files te downloaden. Even kijken of dit werkt zo, is deze link te gebruiken? Link werkt dus helaas niet.
Geplaatst 29 maart 201312 jr. Alex, De links heb je wat mij betreft wel erg snel weg gehaald. Jouw post is van 17:51 en je aanpassing van 21:48. Ik wil best voor je kijken of je links werken, maar ik ben echt niet ieder uur van de dag op het forum.... Groet, Remco
Geplaatst 29 maart 201312 jr. Auteur Dank je Martin. dan heeft het geen nut. Dan ga ik maar rooien om er toch nog iets mee te kunnen doen. De files die er al heel lang opstaan deleten dus.
Geplaatst 31 maart 201312 jr. Ik had dezelfde ervaring Alex. Ben helemaal klaar met Mediafire. Niet alleen door deze actie, maar ook de traagheid of helemaal niet willen werken. Uploaden met IE lukte niet meer, dat moest via Chrome. En dan die hoeveelheid rotzooi die gezien of ongezien meekomt. Ik hou 't voorlopig op Mijnbestand, de bevalt me tot nu toe prima! Evert
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.