Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Mediafire heeft limit belachelijk teruggezet

Featured Replies

Geplaatst

Mediafire heeft de vrije limit op eens en zonder waarschuwing tot 10gb vrij teruggezet. Op dit moment staat er dus zo'n 23 Gb teveel.

Het kan dus zijn dat oude files nu niet meer beschikbaar zijn. Eerst zal ik behoorlijk moeten gaan snijden in de files die er nu nog op staan. Dus voor ik daarmee aan de gang ga nog even de mogelijkheid nog wat files te downloaden. Even kijken of dit werkt zo, is deze link te gebruiken?

Link werkt dus helaas niet.

Geplaatst

Alex,

De links heb je wat mij betreft wel erg snel weg gehaald. Jouw post is van 17:51 en je aanpassing van 21:48. Ik wil best voor je kijken of je links werken, maar ik ben echt niet ieder uur van de dag op het forum....

Groet,

Remco

Geplaatst
  • Auteur

Dank je Martin. dan heeft het geen nut. Dan ga ik maar rooien om er toch nog iets mee te kunnen doen. De files die er al heel lang opstaan deleten dus.

Geplaatst

Ik had dezelfde ervaring Alex. Ben helemaal klaar met Mediafire. Niet alleen door deze actie, maar ook de traagheid of helemaal niet willen werken. Uploaden met IE lukte niet meer, dat moest via Chrome. En dan die hoeveelheid rotzooi die gezien of ongezien meekomt. Ik hou 't voorlopig op Mijnbestand, de bevalt me tot nu toe prima!

Evert

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.