Geplaatst 8 april 201312 jr. Ik lees net dat Radio Seagull sinds vandaag/kort op AM 1485 uitzendt. Het was me zelf nog niet opgevallen, toevallig vandaag eens niet naar Seagull geluisterd in de auto. De 1395 was overigens regelmatig niet in de lucht, of alleen met een draaggolf. Morgen maar eens luisteren.
Geplaatst 8 april 201312 jr. Ik lees net dat Radio Seagull sinds vandaag/kort op AM 1485 uitzendt. Het was me zelf nog niet opgevallen, toevallig vandaag eens niet naar Seagull geluisterd in de auto. De 1395 was overigens regelmatig niet in de lucht, of alleen met een draaggolf. Morgen maar eens luisteren. De Belgische technieker is waarschijnlijk nog aan boord voor diverse herstellingen, dit na een harde winter wat tot gevolg had: diverse schade Walter zal ook wel bezig zijn de zenders te testen
Geplaatst 9 april 201312 jr. Auteur De Belgische technieker is waarschijnlijk nog aan boord voor diverse herstellingen, dit na een harde winter wat tot gevolg had: diverse schade Walter zal ook wel bezig zijn de zenders te testen Zou maar zo kunnen. Vandaag in de auto even geluisterd. 1395 stond aan en 1485 en 1602 stonden uit.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.