Spring naar bijdragen

Olifant in de tram met Jan Wolkers


Jingle192

Aanbevolen berichten

In de Maarten van mei/juni 2013 legt Maarten van Rossem aan Alexander Pechtold (die hij interviewt) uit waarom hij PvdA-lid is en minder ziet in D66.

Hij verwijst naar een 'Help er zit een olifant in de tram' uit 1967 waarin Jan Wolkers zat die iets onaardigs zei over Hans van Mierlo.

Heeft iemand die uitzending?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat moet dus voor mei '68 geweest zijn. Ik heb daar 11' van en ze hebben Wolkers aan de telefoon.

Althans dat staat in m'n beschrijving.

Even later......

Ik heb even geluisterd Jaap, maar het gaat over een grote foto die van Jan Wolkers is gemaakt en hij ziet 'em op een paar plekken in A'dam. Is overigens een prachtig stuk, Wolkers die zich voordoet als "handelaar in doodskisten en vrouwelijk schoon" !

Maar helaas is niet alles bewaard gebleven, maar Wolkers was bevriend met Henk en ze hadden 'em vaak aan de telefoon.

Ook later in het sport programma.

Helaas, kan ik je niet helpen.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.