Geplaatst 9 juni 201312 jr. Groningers zijn nog zunigur dan Schotten, wij kijken ook onder! de tegels of er mischien nog een dubbeltje ligt. Jarenlang nam ik de mooiste USA radio airchecks op van deze site http://www.reelradio.com/ Dat ging lang goed totdat op een kwaaie dag die sluwe Yanks besloten de site op slot te zetten als je niet met jaarlijks 12!!!! Dollar over de brug kwam.......ik ben gekke Henkie niet. Nu is er toch weer een beetje hoop, op de start pagina van deze site zie je een banner van Aircheck Channel MPR3 download. Hier kun je Gratus!!!!!! sneakpreviews downloaden, kost niks. elke week een aanvulling. Dus alle Groninger en Zeeuwse lezers alhier snel naardaar......kost niks!!!!!! Paul de Haan.
Geplaatst 9 juni 201312 jr. Dat ging lang goed totdat op een kwaaie dag die sluwe Yanks besloten de site op slot te zetten als je niet met jaarlijks 12!!!! Dollar over de brug kwam.......ik ben gekke Henkie niet. Dat was toen een vreemde maatregel, want er was altijd genoeg geld in kas (vrijwillige geldbijdragen van de radiofans) om de serverkosten te betalen. Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.