Geplaatst 21 juni 201312 jr. Een uitzending van De Avondspits uit 1984 (precieze datum onbekend) met het onderdeel "Kruip in de huid van..." met deze keer de Gewone Man. 1984_De Avondspits_Kruip in de huid van...mp3
Geplaatst 23 juni 201312 jr. Ik vond nog een interessant radiofragment over de tune die gebruik werd door Frits Spits voor het programma onderdeel "Kruip in de huid van" Ferry Maat doet uit de doeken waar de tune vandaan komt. Maat in de middag_De tunes_ Kruip in de huid van.mp3
Geplaatst 31 maart 20214 jr. Op 23-6-2013 om 20:13 zei rob_999: Ik vond nog een interessant radiofragment over de tune die gebruik werd door Frits Spits voor het programma onderdeel "Kruip in de huid van" Ferry Maat doet uit de doeken waar de tune vandaan komt. Please login or register to see this link. Op 21-6-2013 om 21:02 zei Bosmeester: Het nummer van kruip in de huid van is Child van Paris france transit
Geplaatst 3 april 20214 jr. Kan deze Avondspits nog een keer geplaatst worden? Ik was destijds te gast samen met mijn zus
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.