Spring naar bijdragen

09-07-2013 - RTL - Beach Party


Vincent

Aanbevolen berichten

Wat mij betreft is de zomer nu echt begonnen. Gisteravond was de eerste uitzending van Beach Party op RTL France. De podcast kan opgehaald worden op www.rtl.fr. Maar zelf luister ik liever met naar de 234 kHz. Zo klonk het gisteravond:

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wat mij betreft is de zomer nu echt begonnen. Gisteravond was de eerste uitzending van Beach Party op RTL France. De podcast kan opgehaald worden op www.rtl.fr. Maar zelf luister ik liever met naar de 234 kHz. Zo klonk het gisteravond:

Please login or register to see this link.

ik heb een vraagje over radio Luxemburg,ik luister via de schotel op de astra 19* oost.

ik kan 2franstalige RTL zenders aan en een RTL duits+een in de luxemburgs dialect. (letzenburg)

kan me nog herrrineren van midden jaren 50 en 60erjaren toen er in de ochtenduren ook in het nederlands werd uitgezonden.

maar zijn dat nog steeds dezelfde RTL's van vroeger?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar zijn dat nog steeds dezelfde RTL's van vroeger?

RTL Duits+een in Luxemburgs dialect zijn in principe nog steeds dezelfde van vroeger uitzendend op Middengolf/Fm en FM lokaal in Luxembourg.

RTL France is ook dezelfde, eerst alleen met uitzendingen op 234 kHz Lange Golf, maar nu ook al jaren lang te ontvangen via vele FM zenders in Frankrijk.

Je hebt ook vanaf begin jaren 90 RTL 2 in Frankrijk via div FM zenders en in België ook vanaf begin jaren 90 BEL RTL die je ook via FM kan ontvangen.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.