Spring naar bijdragen

4x RNI tunes gevraagd


Jan van Heeren

Aanbevolen berichten

Heb de cd "Radio Northsea - Theme tunes 1970-1974" (deel 1) destijds gekocht bij Jelle Boonstra. Helaas zijn de laatste 4 nummers (track 22 t/m 25) van deze cd niet meer goed af te spelen. Geen krasje of zo, dus ik weet niet wat de oorzaak is. Kan iemand mij helpen aan deze 4 tracks?

(Temperance Seven - Pasedena, Routers - Let's go (Pony), Ramsey Lewis - Wade in the water, Cesar Franck - Symphonie in D-minor) Zou heel fijn zijn.

Groeten,

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een overbodige vraag, maar heb je al een andere player geprobeerd? Klinkt ook wat als een player probleem.

Ik heb het op van alles geprobeerd, Alex: computers, cd-speler, dvd-speler, maar het probleem blijft. Er is een recordable cd gebruikt met zo'n etiket erop. Misschien dat dat de oorzaak van de ellende is. Ik zal ook de tip om Jelle zelf te benaderen nog ter harte nemen. Ik dacht alleen dat er hier op het forum misschien mensen zouden zijn die hun cd's inmiddels naar mp3 hadden overgezet en dan zou het sneller gepiept zijn dan een nieuwe cd maken.

Groeten, Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het op van alles geprobeerd' date=' Alex: computers, cd-speler, dvd-speler, maar het probleem blijft. Er is een recordable cd gebruikt met zo'n etiket erop. [/quote']

AHA!!! Daar heb je je probleem! Papier, lijm, plastic, allen een andere een rek en krimp bij temperatuur verschillen. Leg de CD eens plat op tafel. Staat hij bol? Voor 99,99% zeker dat dit zo is.

Oplossing? Ik legde de CD dan in een kapotte uitgeschoven cd-speler. In het midden hing ik dan 24 uur een gewicht aan een touwtje om hem weer 'recht' te trekken. Dan snel kopieëren. Als dat niet werkt inderdaad reclameren bij de leverancier. Die had nooit zo'n sticker erop mogen plakken.

Echt, plak NOOIT een papieren label op de CD en zeker niet op de DVD. Bij de laatste is het nog erger omdat de data heel dicht op elkaar gebrand is nog gevoeliger is voor kromming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.