Geplaatst 13 augustus 201312 jr. Hoe klonk Radio Noordzee Internationaal op en rond 18 april 1973? Riep RNI ook op om te gaan demonstreren in Den Haag of lieten ze dat volledig aan Veronica over? Zijn daar 'uren' van?
Geplaatst 13 augustus 201312 jr. Volgens mij werd de normale programmering gevolgd, wat ik me er nog van herinner. Maar ik heb -zelfs ik- veel naar Veronica (zowel van de Norderney als de Mi Amigo- geluisterd. Was een spanende dag! Op de demonstratie was RNI wel aanwezig. Onder meer met Hans Knot die stickers aan het uitdelen was! Groet Hans
Geplaatst 13 augustus 201312 jr. Het enige wat ik van 18 april van Noordzee heb ik een stuk Tony Berk, 16 minuten. Helaas begint het om 13:00 uur na het nieuws, zodat we helaas niet kunnen horen hoe RNI over de demonstratie berichtte. Voor de liefhebbers Tony van 13:00-13:16. RNI 18 april 1973 Jan-Fré
Geplaatst 13 augustus 201312 jr. Het enige wat ik van 18 april van Noordzee heb ik een stuk Tony Berk, 16 minuten. Helaas begint het om 13:00 uur na het nieuws, zodat we helaas niet kunnen horen hoe RNI over de demonstratie berichtte. Voor de liefhebbers Tony van 13:00-13:16. RNI 18 april 1973 Jan-Fré toch was het een gezellig programma, een echt tussen de middag gebeuren. vr.gr.Anne
Geplaatst 17 augustus 201312 jr. Op de demonstratie was RNI wel aanwezig. Onder meer met Hans Knot die stickers aan het uitdelen was! Ik heb eigenlijk nooit geweten dat RNI ook actiestickers had. Nooit een afbeelding van gezien.
Geplaatst 17 augustus 201312 jr. Actiestickers, als je het zo kan noemen, kwamen later. Wat we uitdeelde met de Mini Sevenclub was de bekende rode sticker en daar zat een deel aan wat in te vullen was. Dat was het wel. Maar vooral bergen, dozen vol met Drumstickers Noordzee was altijd wat commerciëler. Ach het was een korte, intensieve maar mooie tijd. Bij de sticker ook de kaart die ingevuld kon/moest worden. En deze deelde we uit. Dag na dag, Winkelcentrum na winkelcentrum. Een iedere avond terug naar de camping.
Geplaatst 17 augustus 201312 jr. Ooo, wacht. Ik dacht dat dat 'gewoon' kaarten waren, in plaats van stickers. Ja, die ken ik natuurlijk wel.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.