Geplaatst 28 augustus 201312 jr. Ik zat vanmiddag even te luisteren naar een studiotape van Mi Amigo. Voordat de uitzending dan daadwerkelijk begint wordt er nog even gezegd welk programma het is, een tapenummer, en dan de countdown. Ik vroeg me daarna af hoe ze dat bij Veronica deden bij de studiobanden. Zat daar ook een countdown aan vooraf ? Of moest 'boord' het doen met de vermeldingen op de doos? Jan-Fré
Geplaatst 28 augustus 201312 jr. Veronica was legaal en MI-Amigo moest als dekmantel via ADOC in Spanje de programma's verhullen.
Geplaatst 1 september 201312 jr. Hier is zo'n countdown van Radio Mi Amigo Mi Amigo Countdown Gr. Bob
Geplaatst 1 september 201312 jr. Ik zat vanmiddag even te luisteren naar een studiotape van Mi Amigo. Voordat de uitzending dan daadwerkelijk begint wordt er nog even gezegd welk programma het is, een tapenummer, en dan de countdown. Ik vroeg me daarna af hoe ze dat bij Veronica deden bij de studiobanden. Zat daar ook een countdown aan vooraf ? Of moest 'boord' het doen met de vermeldingen op de doos? Jan-Fré De programma's van Veronica kwamen van tape's en deze konden op scherp gezet worden. Wat ik begrepen heb kwamen de progamma's van Mi Amigo van cassettes en die kon je niet op scherp zetten.
Geplaatst 1 september 201312 jr. Ons Veronica systeem was erg eenvoudig. De dag begon om 06.00 uur en dat was het eerste uur. De band kreeg behalve de datum ook het volgnummer van het uur "mee". Kijk maar naar deze sport band die werd uitgezonden op 22 oktober tussen 12.00 en 13.00 uur. En verder zetten de technische collega's aan boord gewoon de band "scherp" aan het begin. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.