Spring naar bijdragen

Culinair journalist Johannes van Dam (66) overleden.


Harm ten Brink

Aanbevolen berichten

Hier in Amsterdam werd hij geroemd en gevreesd, zo schreef hij wekelijks een recensie in Het Parool.

Het was niet uitzonderlijk dat je na een slechte beoordeling je 'toko' moest sluiten wegens gebrek aan klandizie.

Jammer dat het lastiger wordt het kaf van het koren te scheiden.

Ook wij eten weleens buiten de deur en hebben achteraf zoiets van: Dat kan ik thuis óók en wellicht nog beter.

(Enkelen van jullie weten dat ik vroeger kok ben geweest...)

f1woxh.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in Amsterdam werd hij geroemd en gevreesd, zo schreef hij wekelijks een recensie in Het Parool.

Het was niet uitzonderlijk dat je na een slechte beoordeling je 'toko' moest sluiten wegens gebrek aan klandizie.

Jammer dat het lastiger wordt het kaf van het koren te scheiden.

Ook wij eten weleens buiten de deur en hebben achteraf zoiets van: Dat kan ik thuis óók en wellicht nog beter.

(Enkelen van jullie weten dat ik vroeger kok ben geweest...)

f1woxh.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in Amsterdam werd hij geroemd en gevreesd, zo schreef hij wekelijks een recensie in Het Parool.

Het was niet uitzonderlijk dat je na een slechte beoordeling je 'toko' moest sluiten wegens gebrek aan klandizie.

Jammer dat het lastiger wordt het kaf van het koren te scheiden.

Ook wij eten weleens buiten de deur en hebben achteraf zoiets van: Dat kan ik thuis óók en wellicht nog beter.

(Enkelen van jullie weten dat ik vroeger kok ben geweest...)

f1woxh.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Harm,

Mooie foto.

Grappige man.

Toch wel moedig, gisteren zei ie tegen de doktoren;"dit wordt 'em niet.......haal de stekker maar uit".

Bron: hfd. redacteur Parool vanochtend in het radio1 journaal. Zij was gisteren nog bij hem geweest.

Hij was al heel erg ziek, diabetes,nieren en hart.............

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Harm,

Mooie foto.

Grappige man.

Toch wel moedig, gisteren zei ie tegen de doktoren;"dit wordt 'em niet.......haal de stekker maar uit".

Bron: hfd. redacteur Parool vanochtend in het radio1 journaal. Zij was gisteren nog bij hem geweest.

Hij was al heel erg ziek, diabetes,nieren en hart.............

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Harm,

Mooie foto.

Grappige man.

Toch wel moedig, gisteren zei ie tegen de doktoren;"dit wordt 'em niet.......haal de stekker maar uit".

Bron: hfd. redacteur Parool vanochtend in het radio1 journaal. Zij was gisteren nog bij hem geweest.

Hij was al heel erg ziek, diabetes,nieren en hart.............

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6430
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    AppieK
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.