Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Laser 729 - Niet gedateerd

Featured Replies

Geplaatst

Beide Blake Williams opnamen zijn van 19 februari.

De twee andere stukken zijn ook van 19 februari.

Die van 30 min is Johnny Moss tussen 11:00 en 11:30.

Het stukje van 44 minuten ben ik heel blij mee. Het is van 12:30-13:15 met Johnny Moss en Blake Williams. Dat stukje miste precies in mijn collectie, waardoor ik de dag tussen 11:00 en 16:00 uur nu helemaal 'dicht' heb.

Jan-Fré

Geplaatst
  • Auteur

Beide Blake Williams opnamen zijn van 19 februari.

De twee andere stukken zijn ook van 19 februari.

Die van 30 min is Johnny Moss tussen 11:00 en 11:30.

Het stukje van 44 minuten ben ik heel blij mee. Het is van 12:30-13:15 met Johnny Moss en Blake Williams. Dat stukje miste precies in mijn collectie, waardoor ik de dag tussen 11:00 en 16:00 uur nu helemaal 'dicht' heb.

Jan-Fré

Dank je voor de aanvullingen! Wel een vraagje: zijn het UK of NL tijden die je gebruikt?

Geplaatst

Ik gebruik altijd de tijden die gebruikelijk zijn in het land waar de zender vandaan komt. Bij Laser en Caroline dus de tijden zoals die gelden in het Verenigd Koninkrijk. Behalve in 1979 dan.

De Laser 729 tests zijn dus vermeld in de Engelse tijd. Volgens mij was dat ook de enige tijdmelding die ze tijdens die tests deden.

Jan-Fré

Geplaatst
  • Auteur

Ik gebruik altijd de tijden die gebruikelijk zijn in het land waar de zender vandaan komt. Bij Laser en Caroline dus de tijden zoals die gelden in het Verenigd Koninkrijk. Behalve in 1979 dan.

De Laser 729 tests zijn dus vermeld in de Engelse tijd. Volgens mij was dat ook de enige tijdmelding die ze tijdens die tests deden.

Jan-Fré

Ok, dat zitten we op dezelfde lijn.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.