Geplaatst 28 oktober 201312 jr. Ik heb hier nog 5 of 6 grote verhuisdozen staan met Veronicabladen. Er zitten exemplaren in uit de jaren '70-,80,90 en 00. De liefhebber mag ze gratis hebben, alleen wel even zelf af komen halen. Ze moeten voor 4 november weg, want dan komt de Energiewacht mijn verwarmingsinstallatie controleren en daar staan ze voor. Mocht er geen belangstelling zijn dan gaan ze in de papiercontainer. Wie maakt me los? Jan-Fré ps: voordat er vragen komen: alle bladen zijn uit de tijd van de VOO
Geplaatst 28 oktober 201312 jr. Ik heb interesse in de bladen uit de seventies en eighties. Greetz, Everton
Geplaatst 29 oktober 201312 jr. Mochten de bladen uit de 70's uiteindelijk toch niet worden opgehaald, dan wil ik ze graag overnemen Jan-Fre. Groet, Wim
Geplaatst 29 oktober 201312 jr. Mochten de bladen uit de 70's uiteindelijk toch niet worden opgehaald, dan wil ik ze graag overnemen Jan-Fre. Groet, Wim Hai Wim, Ik mailde Jan-Fré, dat ik uit die tijd al het nodige aan VOO-gidsen heb. Ben derhalve benieuwd wat ik met zijn materiaal kan aanvullen. Wat ik straks dubbel heb, kun je wat mij betreft komen ophalen. In gidsje voor gidsje leuren op Marktplaats, laat ik graag aan anderen over........ Greetz, Everton
Geplaatst 1 november 201312 jr. Auteur Vincent hoefde de exemplaren vanaf 1990 toch niet, omdat hij ze al digitaal heeft. Dus: is er nog iemand anders die ik er blij mee kan maken? Jan-Fré
Geplaatst 1 november 201312 jr. Hai Wim, Ik mailde Jan-Fré, dat ik uit die tijd al het nodige aan VOO-gidsen heb. Ben derhalve benieuwd wat ik met zijn materiaal kan aanvullen. Wat ik straks dubbel heb, kun je wat mij betreft komen ophalen. In gidsje voor gidsje leuren op Marktplaats, laat ik graag aan anderen over........ Greetz, Everton Bedankt Everton. Ik hoor het wel van je. Groet, Wim
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.