Spring naar bijdragen

Stel jouw favoriete NEDERBEAT hitlijst samen!


Aanbevolen berichten

She flies on srange wings -Golden Earring.

Hocus pocus -Focus.

The hours comes neigh- The Shoes

Summertrain- Sandy Coast.

De seizoenen- Jasperina de Jong.

Ne me quitte pas- Liesbeth List

I've just lost somebody - Golden Earring.

Storm and thunder - Earth and Fire

Prikkebeen- Boudewijn de Groot.

Suzanne- Herman van Veen.

Een aantal nummers die ik altijd met me meedraag.

Groetjes Kurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Er kan niet meer worden ingezonden, het is 2014 ;)

Zaterdag 11 januari en zaterdag 18 januari kun je luisteren naar de Nederbeat top 40 en ook naar de platen die het net niet haalden, van 19.00 tot 22.00 uur. Aan alle inzenders via dit forum of mail, hartelijk dank, jullie reacties waren er velen en de lijst wordt zeker heel erg mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanavond even wat zitten rekenen en de voorlopige Top 10 o.b.v. de via deze website verstrekte lijstjes :

1. Down Man - Brainbox (53 punten)

2. Venus - Shocking Blue (38 punten)

3. Hocus Pocus - Focus (35 punten)

4. She Was Naked - Super Sister (28 punten)

5. Storm And Thunder - Earth & Fire (27 punten)

6. She Flies on Strange Wings - Golden Earring (25 punten)

7. Het Land van Maas en Waal - Boudewijn de Groot (24 punten)

8. Radar Love - Golden Earring (20 punten)

9. Memories - Earth & Fire (18 punten) 3 lijsten met hoogste notering nr 1

10. Pastorale - Ramses Shaffy & Liesbeth List (18 punten) 3 lijsten met hoogste notering nr. 4

Ik ben benieuwd hoe de definitieve lijst eruit zal zien.

Gr, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanavond even wat zitten rekenen en de voorlopige Top 10 o.b.v. de via deze website verstrekte lijstjes :

1. Down Man - Brainbox (53 punten)

2. Venus - Shocking Blue (38 punten)

3. Hocus Pocus - Focus (35 punten)

4. She Was Naked - Super Sister (28 punten)

5. Storm And Thunder - Earth & Fire (27 punten)

6. She Flies on Strange Wings - Golden Earring (25 punten)

7. Het Land van Maas en Waal - Boudewijn de Groot (24 punten)

8. Radar Love - Golden Earring (20 punten)

9. Memories - Earth & Fire (18 punten) 3 lijsten met hoogste notering nr 1

10. Pastorale - Ramses Shaffy & Liesbeth List (18 punten) 3 lijsten met hoogste notering nr. 4

Ik ben benieuwd hoe de definitieve lijst eruit zal zien.

Gr, Melle

Dat is alleen op basis van de lijstjes op deze site, er is ook nog heel wat via mail binnengekomen, dus heb geduld ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lijst is klaar!

Na een hele middag puzzelen met punten, groepswaardering (bij gelijke punten telt welke band de meeste nummers in de lijst had als doorslaand) en allerlei andere zaken tot ik er hoofdpijn van kreeg heb ik nu een Nederbeat top 40 op basis van alle inzendingen, plus een ruime lijst van nummers die het net niet hebben gehaald om de 3 uur vol te maken. Ga nog niks verklappen alleen dit: the GoldenEarring(s) waren hofleverancier, die hebben jullie vaak en veel gestemd, maar...... ze staan niet op 1. Voor de rest houden we de kaarten nog even gesloten, er moet natuurlijk wel enige spanning in zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lijst is klaar!

Na een hele middag puzzelen met punten, groepswaardering (bij gelijke punten telt welke band de meeste nummers in de lijst had als doorslaand) en allerlei andere zaken tot ik er hoofdpijn van kreeg heb ik nu een Nederbeat top 40 op basis van alle inzendingen, plus een ruime lijst van nummers die het net niet hebben gehaald om de 3 uur vol te maken. Ga nog niks verklappen alleen dit: the GoldenEarring(s) waren hofleverancier, die hebben jullie vaak en veel gestemd, maar...... ze staan niet op 1. Voor de rest houden we de kaarten nog even gesloten, er moet natuurlijk wel enige spanning in zijn ;)

Ja Jan!

Dat is een heel werk om alle punten te verzamelen.

Nu heb je de lijst compleet en die is t.z.t. te horen.

Eh..... in de weken erna, dan draai je die er nét niet in zijn gekomen??

Groet,

RHA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Henk, die platen die er net niet in gekomen zijn vullen het laatste uur, d.w.z., ik verwacht tussen 19 en 21 uur bijna de hele top 40 te kunnen draaien, maar omdat er ook een aantal vrij lange nummers tussen zitten denk ik dat de top 3 - 5 net niet in het tweede uur past. Ik ben ook van plan over sommige nummers iets meer te vertellen, achtergronden e.d. (niet te vaak, want dat word vervelend) dus ga me niet haasten om het in 2 uren te proppen.

Toch verwacht ik dat er minimaal 3 kwartier over blijft en in die tijd zal ik een selectie draaien van de platen die het net niet haalden. Blijft er natuurlijk nog steeds een lijst van platen die ook is vermeld in de lijstjes, die zal ik meenemen in de programma's van de komende maanden, een beetje verspreid, het zijn vaak nummers die 1 persoon in zijn/haar (er waren zeker ook dames die hebben gereageerd) en die binnen kleinere kring bekend zijn. M.a.w. uit de schatkelder der Nederbeat van minder bekende (en vaak helaas minder bekende!) bands of titels. Vandaar ook verspreid, ik wil de bekende formule van Nederbeat op 192 (bekend, b-kantje, onbekend, Lp werk) niet te veel geweld aan doen en niet iedereen zit te wachten op een programma met louter 'exoten' . Dus tussen one way wind en the Russian spy kan dan zo maar op eens een nummer opduiken uit deze lijst van ' net niet halers'. Ik beloof in elk geval iedere plaat zo ver mogelijk het komende jaar te draaien en zal daar in mijn administratie een lijst voor maken. Heb ik zo je vraag beantwoord?

Groet, Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is allemaal (ondanks een enorm technisch probleem op donderdagavond met de pc... ) gelukt, de hele top 40 staat in mp3 inmiddels bij Ad in de FTP, dus we kunnen van start, morgenavond om 19.00... voor de bubble under fans, er bleek uiteindelijk slechts 20 minuten over om die een deel te draaien. In mijn eerdere antwoord aan Hotel Amigo in deze discussie heb ik al laten weten hoe ik er me om ga, ze komen allemaal de komende maanden voorbij. Dus, deze top 40 muis heeft nog een staartje ;) Ik houd jullie op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil het best volgend jaar nog een keer doen hoor, maken we er een traditie van :D . Het genoegen was overigens geheel mijnerzijds, ik vind het echt een heel mooie lijst. En dar voor gaat de dank uit naar alle inzenders!


Link naar het 'gedrukte exemplaar' met heel veel dank aan Per Bos!

http://www.norderney192.nl/nederbeat_top40lijst.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.