Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Vraag!! Rob stenders Presenteerd eenmalig de top40

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb een vraag Rob Stenders heeft in ik dacht in oktober 1993 eenmalig (hij moest invallen voor Gijs Staverman) de Top40 gepresenteerd!

Mijn vraag of iemand die toevallig nog in de kast heeft liggen!! Heb die uitzending toen in de studio helemaal begewoond, maar heb hem toen niet op laten nemen tot mijn spijt!!

Geplaatst

Die heb ik niet maar Rob heeft al vaker de Top 40 gepresenteerd. Bijvoorbeeld op 29 april 1988 en op 29 maart 1991 deed hij een duo presentatie met Erik.

Misschien heeft iemand jouw gevraagde uitzending wel.

Geplaatst

Aha, dat wist ik dus niet dat Rob die vaker gepresenteerd had! Weer wat wijzer geworden! :-)

Ik ga van de week even kijken of ik de exacte datum kan achter halen! Ik dacht 16 oktober 2013

Sorry 2013 moet 1993 zijn

Geplaatst

Trouwens was Rob ook te horen met een Lex Harding-achtig accent in de laatste Top 40 de Veronica uitzond in 1993 voordat ze vanaf 1994 de Mega Top 50 gingen uitzenden.

Gr. Arnold.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.