Geplaatst 30 november 201312 jr. Waarde forumgenoten, ondanks een eerdere oproep ben ik nog steeds op zoek naar een single van Peter Zwerus ("Met wie, waarom en hoe"). Ik heb 'm wel toegezonden gekregen van wat vriendelijke mensen, maar helaas laat de kwaliteit (veel) te wensen over. Een MP3 op 320 kb zou mij bijzonder gelukkig maken in deze donkere dagen. De versie(s) op Youtube zijn te gecomprimeerd en dus onbruikbaar. Wie oh wie heeft de single nog ergens liggen en kan/wil 'm digitaliseren? BVD, René
Geplaatst 1 december 201312 jr. Zelf heb ik 'm sowieso niet, heb van alles geprobeerd op internet maar ik zie alleen een site waar de single te koop is. Die heb je ongetwijfeld zelf ook ontdekt. Heeft RTV Drenthe 'm wellicht in de collectie? (Daar werkte hij). Zit de man zelf op Facebook of zo?
Geplaatst 2 december 201312 jr. Auteur Bedankt voor je moeite René, die site had ik inderdaad ook al gevonden. Maar ik ken niemand meer die nog in het bezit van een platenspeler is :-) Peter Zwerus is zelf benaderd en ook hij heeft geen (gaaf) exemplaar van de single meer helaas...
Geplaatst 3 december 201312 jr. Waarde forumgenoten, ondanks een eerdere oproep ben ik nog steeds op zoek naar een single van Peter Zwerus ("Met wie, waarom en hoe"). Ik heb 'm wel toegezonden gekregen van wat vriendelijke mensen, maar helaas laat de kwaliteit (veel) te wensen over. Een MP3 op 320 kb zou mij bijzonder gelukkig maken in deze donkere dagen. De versie(s) op Youtube zijn te gecomprimeerd en dus onbruikbaar. Wie oh wie heeft de single nog ergens liggen en kan/wil 'm digitaliseren? BVD, René Ik heb na heel veel speuren nog een 128 kb versie gevonden op soundcloud maar dat zoek je niet. Blijf er wel naar uitkijken maar wordt denk ik een zaak van lange adem.
Geplaatst 6 december 201311 jr. Ik geloof het zelf ook nog niet helemaal maar dit is denk ik wat je zoekt! Peter Zwerus Kan hem ook nog in andere kwaliteiten wav e.d. aanbieden.
Geplaatst 8 december 201311 jr. File does not exist on this server Zo werkt 'ie wel: http://www67.zippyshare.com/v/47034726/file.html Martin
Geplaatst 8 december 201311 jr. Zo werkt 'ie wel: http://www67.zippyshare.com/v/47034726/file.html Martin Dank Martin voor de correctie!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.