Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

gezocht zenderwisseling en dj,s song.

Featured Replies

Geplaatst

hallo allemaal

Heeft iemand voor mij het uur van de wisseling van 192-538 en de song 'U moet wat doen" door de veronica dj's in een goede kwaliteit in mp3

liggen.

alvast heel erg bedankt

mvg Ruud

Geplaatst

Hier is ruim drie en een half uur van 192 naar 538

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ETRDYIRZTBFH.mp3

Had een beetje problemen met uploaden maar toch nog gelukt. En nu snel naar bed!

Ik moet ook nog ergens het laatste uur 192 in studio kwaliteit hebben maar die kon ik zo gauw even niet vinden.

Geplaatst

hoi ed

alvast heel erg bedankt

mocht je die uitzending in studiokwaliteit tegenkomen houd ik mij aanbevolen

mvg Ruud

Geplaatst

Had bijna vermist van Jaap Jongbloed ingeschakeld maar hier is het laatste half uur op 192 mtr in studiokwaliteit.

VERONICA-30091972 1200-1230 STUDIO.MP3

Veronica-zenderwisseling - "Laatste half uur op 1-9-2" (12.00 tot 12.30 uur), Het origineel van de tape is verdwenen, dus dit lijkt de best haalbare kwaliteit, ook al is de band in begin wat beschadigd. De band liep aan boord mee met de uitzending. En komt uit het archief van Cees Manintveld. Programma bestaat uit een terugblik op 12 jaar Veronica - een deel ervan werd ook op een 45-toeren single uitgebracht, maar deze versie is aanzienlijk langer.

Geplaatst

Veronica-zenderwisseling - "Laatste half uur op 1-9-2" (12.00 tot 12.30 uur), Het origineel van de tape is verdwenen, dus dit lijkt de best haalbare kwaliteit, ook al is de band in begin wat beschadigd. De band liep aan boord mee met de uitzending. En komt uit het archief van Cees Manintveld. Programma bestaat uit een terugblik op 12 jaar Veronica - een deel ervan werd ook op een 45-toeren single uitgebracht, maar deze versie is aanzienlijk langer.

Hoi Juul, ik heb deze ooit bij de buren gedownload (download club) en inderdaad de kwaliteit is redelijk maar had beter gekund. Het is helaas niet anders.

Die single is dat die ter gelegenheid van het 12 en half jarig bestaan werd uitgebracht? of is dat een ander?

Geplaatst

hoi allemaal

bedankt voor deze download

heeft iemand toevallig ben cramer met veronica vrij en vader abraham met (volgens mij) die ene herinnering in een goede kwaliteit liggen.

Ik wil een verzameling aanleggen met songs die over radio veronica gaan.

Alvast heel erg bedankt

mvg Ruud

Geplaatst

hoi allemaal

bedankt voor deze download

heeft iemand toevallig ben cramer met veronica vrij en vader abraham met (volgens mij) die ene herinnering in een goede kwaliteit liggen.

Ik wil een verzameling aanleggen met songs die over radio veronica gaan.

Alvast heel erg bedankt

mvg Ruud

Van Veronica vrij bestaan verschillende versies welke wil je?

Hier is Versie 1: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8DK4FLHYIDVB.mp3 ik heb ook nog een vos versie.

Geplaatst

hoi ed

Dit is m inderdaad.

Mijn dank is zeer groot

Als je nog meer songs over Veronica hebt dan hou ik mij aanbevolen.

Mvg Ruud

• 6 months later...
Geplaatst

Tjee.....  ik had hier veel eerder moeten zijn  :(

De linkjes bestaan niet meer.

Volgende keer beter!

Geplaatst

Mischien wil iemand helepen ik zou ook heel blij zijn

Geplaatst

Bedank Jan

Zou iemand die studio o9pnamen nog online willen zetten?

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.