Geplaatst 20 januari 201411 jr. hallo allemaal Heeft iemand voor mij het uur van de wisseling van 192-538 en de song 'U moet wat doen" door de veronica dj's in een goede kwaliteit in mp3 liggen. alvast heel erg bedankt mvg Ruud
Geplaatst 21 januari 201411 jr. Hier is ruim drie en een half uur van 192 naar 538 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ETRDYIRZTBFH.mp3 Had een beetje problemen met uploaden maar toch nog gelukt. En nu snel naar bed! Ik moet ook nog ergens het laatste uur 192 in studio kwaliteit hebben maar die kon ik zo gauw even niet vinden.
Geplaatst 21 januari 201411 jr. hoi ed alvast heel erg bedankt mocht je die uitzending in studiokwaliteit tegenkomen houd ik mij aanbevolen mvg Ruud
Geplaatst 21 januari 201411 jr. Ga nog eens op speurtocht dit weekend. en ook die single die je zocht heb ik hier voor je! U moet wat doen (is voor Veronica)
Geplaatst 27 januari 201411 jr. hoi ed alvast heel erg bedankt mocht je die uitzending in studiokwaliteit tegenkomen houd ik mij aanbevolen mvg Ruud Had bijna vermist van Jaap Jongbloed ingeschakeld maar hier is het laatste half uur op 192 mtr in studiokwaliteit. VERONICA-30091972 1200-1230 STUDIO.MP3
Geplaatst 28 januari 201411 jr. Had bijna vermist van Jaap Jongbloed ingeschakeld maar hier is het laatste half uur op 192 mtr in studiokwaliteit. VERONICA-30091972 1200-1230 STUDIO.MP3 Veronica-zenderwisseling - "Laatste half uur op 1-9-2" (12.00 tot 12.30 uur), Het origineel van de tape is verdwenen, dus dit lijkt de best haalbare kwaliteit, ook al is de band in begin wat beschadigd. De band liep aan boord mee met de uitzending. En komt uit het archief van Cees Manintveld. Programma bestaat uit een terugblik op 12 jaar Veronica - een deel ervan werd ook op een 45-toeren single uitgebracht, maar deze versie is aanzienlijk langer.
Geplaatst 28 januari 201411 jr. Veronica-zenderwisseling - "Laatste half uur op 1-9-2" (12.00 tot 12.30 uur), Het origineel van de tape is verdwenen, dus dit lijkt de best haalbare kwaliteit, ook al is de band in begin wat beschadigd. De band liep aan boord mee met de uitzending. En komt uit het archief van Cees Manintveld. Programma bestaat uit een terugblik op 12 jaar Veronica - een deel ervan werd ook op een 45-toeren single uitgebracht, maar deze versie is aanzienlijk langer. Hoi Juul, ik heb deze ooit bij de buren gedownload (download club) en inderdaad de kwaliteit is redelijk maar had beter gekund. Het is helaas niet anders. Die single is dat die ter gelegenheid van het 12 en half jarig bestaan werd uitgebracht? of is dat een ander?
Geplaatst 31 januari 201411 jr. hoi allemaal bedankt voor deze download heeft iemand toevallig ben cramer met veronica vrij en vader abraham met (volgens mij) die ene herinnering in een goede kwaliteit liggen. Ik wil een verzameling aanleggen met songs die over radio veronica gaan. Alvast heel erg bedankt mvg Ruud
Geplaatst 31 januari 201411 jr. hoi allemaal bedankt voor deze download heeft iemand toevallig ben cramer met veronica vrij en vader abraham met (volgens mij) die ene herinnering in een goede kwaliteit liggen. Ik wil een verzameling aanleggen met songs die over radio veronica gaan. Alvast heel erg bedankt mvg Ruud Van Veronica vrij bestaan verschillende versies welke wil je? Hier is Versie 1: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8DK4FLHYIDVB.mp3 ik heb ook nog een vos versie.
Geplaatst 1 februari 201411 jr. hoi ed Dit is m inderdaad. Mijn dank is zeer groot Als je nog meer songs over Veronica hebt dan hou ik mij aanbevolen. Mvg Ruud
Geplaatst 29 augustus 201411 jr. Tjee..... ik had hier veel eerder moeten zijn De linkjes bestaan niet meer. Volgende keer beter!
Geplaatst 30 augustus 201411 jr. Hallo Truus & Stanny Hier is Ben Cramer Link verwijderd Link verwijderd Vr gr Jan
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.