Spring naar bijdragen

Jud Strunk/Conny Vandenbos


Rene Verstraten

Aanbevolen berichten

Een heel enkele keer geef ik toe aan mijn oude hobby: het achterhalen van originele nummers die (later) opnieuw zijn uitgebracht, al dan niet door andere artiesten en/of in andere talen.

Conny Vandenbos zong ooit 'Roosje m'n roosje' naar de toppen van de hitlijsten. Het origineel was van Jud Strunk ("A daisy a day").

Deze Jud Strunk maakte meer mooie liedjes waar Conny dankbaar 'gebruik van' maakte.

"Jacob Brown" was er ook zo een maar laat dat nummer nu nergens (op goede kwaliteit) te vinden zijn?

In het Nederland is het bekend geworden onder de titel "Ome Arie", natuurlijk ook van Conny.

Is er toevallig iemand die mij aan dat nummer van Jud Strunk kan helpen?

BVHD :-)

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacob Brown kan ik niet vinden, wel de volgende nummers : The biggest parakeets in town,

Daisy a day, Next door neighbor's kids, My country en Pamela Brown.

Jacob Brown vond ik wel op Youtube dus we moeten verder zoeken ....

Rien, die met het frezen van een conische worm bezig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6418
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    iruud
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.