Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

02-04-1990 - Radio Caroline

Featured Replies

Geplaatst

En weer een mooie opname van Martin. Dit keer Andy Bradgate afkomstig van een c100 cassette. De volgende draait al weer in de recorder.

Caroline-19900402-1500-1645-AndyBradgate

Tis bijna niet bij te houden, heb veel tuinwerk, zal van tijd de keuken inlopen en checken wat er allemaal voorbij komt.

Heb je intussen de uitleg over die loopantenne al bekeken in dat Laser draadje?

Geplaatst

Jazeker. En al beantwoord. Geniet van het werken in de tuin. Voor zijn zit dat er nu even niet in: de bloeiende bomen en de fijnstof in de lucht zorgen ervoor dat ik voorlopig beter binnen kan blijven.

Oei oei Hooikoorts!

Hier is een foto van mijn raamantenne:

rahmenantenne1.jpg

Ik heb dezelfde, maar die van jou ziet er strakker en degelijker uit. Zoals gezegd, werkt perfect zelfs l in de nabijheid van een radio. Je kunt de antenne natuurlijk ook op de radio aansluiten.

Paul de Haan.

Geplaatst

Hier is een foto van mijn raamantenne:

rahmenantenne1.jpg

I bought the same loop antenna from Anoraks UK in 1987,and I still use it at nighttime,when I listen to the Dutch pirates on medium wave,and for

when I want to get rid of electrical noises interfering with 747 Radio Nostalgia.

Ik kocht dezelfde lus antenne van anoraks UK in 1987, en ik gebruik het nog steeds 's nachts, als ik luister naar de Nederlandse piraten op de middengolf, en voor

wanneer ik wil om zich te ontdoen van elektrische geluiden interfereren met 747 Radio Nostalgia.

post-1602-1406841695,5678_thumb.jpg

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.