Geplaatst 13 april 201411 jr. Norbert en Mike Moorkens, vandaag 40 jaar geleden. MiAmigo-19740413-0900-1200-Norbert-ZaterdagseShowtrein MiAmigo-19740413-1600-1800-MikeMoorkens
Geplaatst 13 april 201411 jr. heel ,lang geleden, weet jaar niet meer,maar toen de zender kapot was op een zondag toen ik 25 was(ben nu 66)had ik 30 minuten contact met Miamigo via 27MC vroeg men mij te bellen maar Londen,was wel duur grapje toen 36 Gld,maar kreeg later mijn verzoekplaat gedraaid als bedankje, goede oude tijd
Geplaatst 13 april 201411 jr. vroeg men mij te bellen maar Londen, Wat moest je doorgeven aan Londen en aan wie? Met wie had je contact op de MV Mi Amigo ( Nederlanders of Engelsen)? Ik weet, het is lang geleden, maar misschien weet je het nog. :-) Robin
Geplaatst 13 april 201411 jr. Wat moest je doorgeven aan Londen en aan wie? Met wie had je contact op de MV Mi Amigo ( Nederlanders of Engelsen)? Ik weet, het is lang geleden, maar misschien weet je het nog. :-) Robin Hi Robin,was Engelse dj,combi met Caroline.ik moest een Engels gesprek door bellen wat de technicus op band had gezet en dat ik dat ff doorlees aan Londen.daar vroeg hij wat hij moest doen om de zender weer aan de gang te brengen.Jan Hi Robin,was Engelse dj,combi met Caroline.ik moest een Engels gesprek door bellen wat de technicus op band had gezet en dat ik dat ff doorlees aan Londen.daar vroeg hij wat hij moest doen om de zender weer aan de gang te brengen.naam was niet bekend wel telefoonnummer wat ik natuurlijk niet meer weet.Jan
Geplaatst 13 april 201411 jr. daar vroeg hij wat hij moest doen om de zender weer aan de gang te brengen. Ik ben benieuwd welke zendertechnicus dat was, geen Peter Chicago lijkt mij. ;-) Robin
Geplaatst 13 april 201411 jr. Ik ben benieuwd welke zendertechnicus dat was, geen Peter Chicago lijkt mij. ;-) Robin 1 van Caroline.1972 dacht ik.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.