Geplaatst 15 april 201411 jr. Beste mensen, Ik heb in m'n archief een promo "lakplaat" van de Dizzy man's Band met Eleonor rigby. ( zie foto ) Maar ik vraag mij af, of dat ooit een single is geweest. Wie weet het?
Geplaatst 15 april 201411 jr. Als je http://nl.wikipedia.org/wiki/Dizzy_Man%27s_Band moet geloven, was het alleen een albumtrack. Is het de lange versie die ook op youtube te horen is (9 minuten)? Paul
Geplaatst 15 april 201411 jr. Auteur Zou kunnen Paul, Maar dan moet ik 'em effe op de PU leggen. Hij 33 toeren en we kregen 'em bij Veronica als promo. Ik ga 'em timen....."waar is de PU?"........ Juul
Geplaatst 15 april 201411 jr. Mooie, Joe Cocker-achtige versie: Eleanor Rigby door The Dizzy Man's Band
Geplaatst 16 april 201411 jr. Auteur Nadere bestudering, ik heb er destijds in de studio al eens met kleine letters 8'09" op gezet.... Zeldzaam ex dus. Juul
Geplaatst 16 april 201411 jr. Volgens Wikipedia: Luctor Et Emergo - Injection, 1971 - Met o.a. Patricia en Yvonne Paay, en het orkest van Benny Behr. Side one Eleanor Rigby Concert voor 14 billen Someday in my life As the sun is fade away Running restless man Side two Books Canya I never gonna be a man Sweet harmony Newspaper Red light district Over een single met die titel wordt niet geschreven.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.