Spring naar bijdragen

Gezocht.


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Er zijn al flink wat zomers verstreken sinds 31 augustus 1974. Voor u en mij de dag dat het op een uitzondering na stil werd vanaf de Noordzee.

En sinds de definitieve doorbraak van internet hebben velen van ons wat leuke uurtjes radio van voor voornoemde datum kunnen bemachtigen

door het goede werk van onder andere de ter ziele gegane downloadclub en nieuwsgroepen. Nu weet ik niet of u ook deze ervaring heeft maar ik luister met

graagte naar wat oude programma’s uit de jaren zestig en zeventig van de vorige eeuw maar die uurtjes die ik heb ken ik inmiddels uit mijn hoofd.

Dat komt ervan als je te vaak naar hetzelfde luistert en dat is natuurlijk een onplezierige bijkomstigheid. Mijn vraag aan u is of wij met elkaar op de

een of andere manier wat programma’s in MP3 formaat met elkaar kunnen ruilen, kosteloos via internet misschien, of via een geheugenstick of

wat al dies meer zei.

Mogelijk hebben we veelal dezelfde programma’s maar misschien ook niet. Wat ik aan uren heb wil ik vanzelfsprekend met anderen delen.

Wat vind u van dit idee en….heeft u mogelijk een idee om dit handen en voeten te geven ?

Groet.

Hans

De Purmer (NH)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst welkom Hans.

Maar mij dunkt, er valt hier genoeg te downloaden ook over Veronica.

Juul

Dag Juul,

Dank je wel en tevens dank voor je reactie.

Mag ik je vragen de hierboven genoemde mogelijkheid tot downloaden toe te lichten ?

Ik heb dan mogelijk niet helemaal goed op de site van jullie onvolprezen stichting gekeken vrees ik.

Overigens was het zaterdagmiddag jongstleden er leuk om bij Ad en jou te gast te mogen zijn op de Norderney.

Heb onder andere een tijdje met Judith de Leeuw mogen spreken en dat was bijzonder plezierig.

Beste groet.

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag Hans,

Ik bedoel hier op dit forum, daar is genoeg te downloaden.

Op onze "Stichting" website kun je niet downloaden wel luisteren als je bijv. donateur bent.

Ja, Judith zie ik ook altijd bij dit soort gelegenheden. Aardig "mens". In mijn Veronica tijd heb ik niet met haar gewerkt. Wel in de laatste weken in aug. 1974. (Tineke lag toen in het ziekenhuis ).

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Juul,

Duidelijk, dan zal ik het in de gaten houden.

Zag dat o.a. Bert Alting enige tijd geleden flink wat uurtjes van Veronica ter "downloading" had gepost binnen dit forum.

Net even te laat aangemeld http://www.iradiocafe.nl/forum/images/icons/sad.gif maar misschien komt er nog eens een herkansing.

Het is, afsluitend voor nu, opmerkelijk dat het gevoel van woede en onmacht, dat er in de periode na 31 augustus 1974 bij het verdwijnen van iets dat van ons allemaal was, en er ook bij mij niet minder op is geworden nog

bij velen zo sterk leeft. Het is in 2014 veertig jaar geleden dat wij ons iets moesten laten welgevallen ( het verdwijnen van ..... ) dat ons nog altijd kraakhelder voor de geest staat.

Het is goed te weten dat we daar niet alleen in staan.

Beste groet.

Hans

de Purmer (NH)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.