Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Delmare - uitzoekprogramma

Featured Replies

Geplaatst

Even snel doorgezapt.Rene de Leeuw hoor ik niet, maar wel verzoeking met Gerard vd Zee.

Het is een uitzending van een woensdag in juni 1979. Dat kan dus 13,20 of 27 juni zijn.

Het eerste uur de volgende dag wordt gepresenteerd door Eddie Marel. Dat was een dj die slechts zeer kort aan boord heeft gezeten en in ieder geval de 25ste aan boord is. Daarom dateer ik deze (met een slag om de arm) op 27 juni. Daarna een kort stukje Caroline uit de week van 24-30 juni 1979. Is misshien ook een aanwijzing om het op de 27 ste te houden.

Jan-Fré (die ondanks de kwaliteit toch wel blij is met dit programma dat tot nu toe nog onbekend was)

Geplaatst

Geen verassing wat de slechte ontvangst betreft. Heb ik toen opgenomen in Duitsland, vlak bij Emmerik... Eenvoudige ontvanger, geen extra Antenne.

Geplaatst

Het is 100% zeker woensdag 27 juni 1979. De Epivan roadshowspot die om 18.30 wordt gedraaid heeft als eerste datum zaterdag 30 juni. Leuk dat deze show van Gerard van der Zee nu pas boven water komt! Bedankt!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.