Geplaatst 3 mei 201411 jr. Toch wel even errug leuk: vandaag is het oorlogsdagboek dat mijn vader destijds bijhield, als echt boekje verschenen: De Toestand Bij Het Einde. Mijn vader schreef net zo graag als ik en hij heeft in de oorlog een dagboek bijgehouden. Door onverklaarbare zaken is daarvan alleen het laatste deel bewaard gebleven: een schriftje dat van voor tot achter was vol geschreven. Ik had er al een website aan gewijd, maar de hedendaagse techniek maakt het mogelijk professioneel zèlf uit te geven, zonder dat je je verplicht tot een minimum afname en zo. En dus heb ik de website gestript en de stap gezet om er inderdaad een boekje van te maken. Compleet met ISBN, dus hagstikke echt. Was toch wel speciaal om daarvan het eerste exemplaar in handen te krijgen. Kortom: pappa is alsnog auteur geworden ;-) Voor geïnteresseerden: http://deel9.nl
Geplaatst 4 mei 201411 jr. Een fijn eerbetoon voor je vader, een man met een gezin dat eigenlijk nooit over het verlies heen is gekomen. Het gezin heeft nu een vader die officieel een boek op zijn naam heeft. Dat had hij inderdaad eens moeten weten ...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.