Spring naar bijdragen

Radio Veronica - Verleden tijd – 01 november 1966 – Marcel Overstegen 15.00- 16.00 uu


Aanbevolen berichten

Hier nog een paar leuke programma's liggen van Marcel Overstegen - was toch dacht ik Boudewijn de Groot

FlashBackShow10111196615001600VerledentijdMarcelOverstegen

http://www24.zippyshare.com/v/42236181/file.html

Ver828-2004082707000800MarcelOverstegen-OokGoedeMorgen-11maart1966

http://www16.zippyshare.com/v/84864787/file.html

Martin, ik denk dat je je leesbril niet op hebt ( hi ) want de eerste is dezelfde als die door Hans van Mokum werd geplaatst.

En ook is als je hem afspeelt goed te zien dat er weer het copyright wordt geschonden. En dat is jammer!

Maar ja INTERNET en de tegenwoordige mentaliteit. Het is nl de master tape.

"Ik zal het deze keer door de vingers zien".

Ik zal aan Ad B. vragen aan wie hij deze file heeft gegeven.

En in het vervolg gewoon effe overleggen, ik ben de beroerdste niet vrienden.

Kijk maar is de tag van de file. Het is nl de master tape.

i5sjzk.jpg

Maar het goede nieuws is dat je hier een beschrijving hebt.

©Stichting Norderney.

=====

Marcel Overstegen - Boudewijn de Groot kwam als invaller bij Veronica via Tineke. Haar man, de bekende platenproducer Tony Vos was verantwoordelijk voor vele Nederpop hits w.o. Cuby and the Blizards enz. en ook die van Boudewijn de Groot. Boudewijn presenteerde een breed scala aan programma’s waaronder de jukebox en zelfs het jazzjournaal.

Gelet op de maatsaven van nu, is dit een nogal nonchelant programma. Je kan duidelijk horen dat de technicus uitmaakt wanneer de volgende plaat gestart wordt! Aardig is nu dat we toen bijvoorbeeld "Roek Williams en the fighting cats" een orkest noemden, tegenwoordig heet dat een band. Er zaten ook nogal wat reklame’s in, waarvan ik sommige stukjes heb laten zitten. De boodschap is nu weliswaar onherkenbaar maar toch heb je een idee hoe het programma er toen "uitzag". En ….leuke platen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat jij de beroerdste niet bent Juul. Dat heb ik meer dan tien jaar geleden gemerkt toen ik je aan de telefoon had, toen je met mij contact ergens over wilden hebben. Het was een zeer positief gesprek toen.

Ok Martin,

Ik ben in dit soort gevallen niet boos, zeker niet op jou, maar het stelt mij teleur. De andere files die jij beschikbaar stelde "Flashback - 828" en die van de radio zijn opgenomen heb ik geen problemen mee.

ik probeer alleen maar onze "rechten" veilig te stellen. Ik heb niet voor niks op 19 feb. bij mevr. de Rechter gezeten. En daar is een hoop duidelijk afgesproken.

Maar, kom op, het is vandaag een feestdag, Laten we denken aan de mensen die in ieder geval onze ouders bevrijd hebben en dat vaak met hun leven hebben moeten bekopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent een lief mens, maar dat wist ik toen al. Ik heb ze in mijn bericht weer verwijderd, want een bericht verwijderen op dit forum wat is geplaatst, gaat helaas niet.

Bij jouw bericht staan ze er nog in.

Waar ik nu zo blij mee ben, is dat ik weet dat ik 'm al had en daar was ik niet zeker van.

Neeje ik heb mijn leesbril vaker wel op, maar de ziekte (stofwisselingsstoring) lijdt tot problemen, dat ik het af en toe allemaal zeker niet meer zie en ook door de bomen het bos niet meer en dat is jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent een lief mens, maar dat wist ik toen al. Ik heb ze in mijn bericht weer verwijderd, want een bericht verwijderen op dit forum wat is geplaatst, gaat helaas niet.

Bij jouw bericht staan ze er nog in.

Waar ik nu zo blij mee ben, is dat ik weet dat ik 'm al had en daar was ik niet zeker van.

Neeje ik heb mijn leesbril vaker wel op, maar de ziekte (stofwisselingsstoring) lijdt tot problemen, dat ik het af en toe allemaal zeker niet meer zie en ook door de bomen het bos niet meer en dat is jammer.

Martin, die opnamen van jou zijn wat mij betreft Ok. Zijn van de radio. Zie m'n opm. hier boven.

"Zet ze maar weer neer."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig staan ze nog bij jou in het bericht Juul, maar het is wel een kwalijke zaak dat ik af en toe al niet meer zie, dus niet alles meer bevat. Veel schittert ook voor m'n ogen, maar jah we worden ouder.

Nogmaals dank dat jij voor mij getraceerd hebt, dat ik 'm al had, zelfs dat zag ik niet eens.

Tot gauw weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik zet 'm nog es een keer apart neer, want dadelijk zien een paar anderen het juist weer niet :)

Ja, Juul, met oud worden komen de gebreken. Had nooit verwacht dat het zo zou lopen. Maar goed, we kunnen nog leuk bezig zijn:

Hier nog een paar leuke programma's liggen van Marcel Overstegen - was toch dacht ik Boudewijn de Groot

FlashBackShow10111196615001600VerledentijdMarcelOverstegen

http://www24.zippyshare.com/v/42236181/file.html

Ver828-2004082707000800MarcelOverstegen-OokGoedeMorgen-11maart1966

http://www16.zippyshare.com/v/84864787/file.html

Iedereen een fijne week en tot weerz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.